Volgers

zondag 7 oktober 2018

Cheerful Sketches - OMG

Hallo blogmaatjes !

Ik wil allereerst mijn blogmaatjes bedanken die steeds zo getrouw een bezoekje aan mijn blog blijven brengen en dan ook nog eens een reactie achterlaten. Ik voel me schuldig dat ik niet zo vaak bij jullie langs kom. Ik probeer dat dit weekend weer goed te maken.

Vorige maand had ik gewonnen bij Cheerful Sketches en daarom mocht ik ook een keertje gastdesigner zijn. Een reden om toch een nieuw kaartje te maken, maar ik was het in de drukte haast vergeten! OMG!

Dit is de sketch :
En dit is mijn kaartje :

 
of is het dit ?
 

De digi  (Dr Digi's House of Stamps) kreeg ik cadeau - een superleuk muisje dat waarschijnlijk dacht dat de gele theepot haar bol kaas was... Je kan je maar vergissen...

En een foto van de binnenkant :


 
Groetjes en nog een hele fijne zondag, Gina

8 opmerkingen:

  1. Gina, that is adorable. Love that layout...you do it so well. That's how I feel all the time because I am always behind now that I am working full time again and OMG is just the right saying, hehe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model kaart en de digi is super grappig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fantastisch leuk kaartje als Gastdesigner bij Cheerfull Sketches Gina! super met die gele theepot!
    fijne zondag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met die gave digi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gina, wat een leuke reminder. Zou dat het zijn, dat die muis dacht dat het kaas was? Hahahaha! Heel grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk grappig kaartje Gina!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen