Volgers

maandag 1 oktober 2018

Colour it Create it Show it off !

Hallo blogmaatjes !

Het is oktober, dus tijd voor een nieuwe challenge bij Colour it Create it Show it off! Wij zitten in het Halloween thema! Ik heb zelf niets met Halloween, maar ik vind dat er wel leuke kleurrijke plaatjes zijn bij de My Besties om een vrolijk kaartje mee te maken!

Zoals dit plaatje opgebouwd in 3D:


Digi : Halloween 3 Deco Coloured printable

En dit is mijn kaartje :

 
Ik zie jullie graag terug bij onze challenge !
 
Sommige blogmaatjes hebben het intussen al wel vernomen, met dit kaartje neem ik afscheid van het DT. Twee jaar was ik lid van het team. Het was mijn eerste DT. Dus ik vond het een hele moeilijk beslissing. Ik blijf de Besties leuk vinden, en Sherry Ann is een hele leuke dame om mee samen te werken. Ik heb er ook leuke blogmaatjes mee leren kennen. Ik heb besloten het wat rustiger aan te doen. Gewoon 'hobbyen' waarbij niets moet, gewoon genieten.
 
Zelf laat ik mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :
 
 

 
Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje ! Echt een schattige Bestie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi afscheid met die mooie kaart!
    ben ook niet zo van Halloween, maar met zo'n mooie hoed zou ik wat beginnen twijfelen...
    fijne dag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart om je Bestiecarrière mee af te sluiten, Gina.
    Jammer dat je met je DT's stopt, maar ik kan je beslissing ook wel begrijpen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart is dit geworden, tof die extra bloemetjes en de leuke tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een mooie afsluiter voor je DT Gina.
    Ik heb ook niks met Halloween, dat is meer iets voor andere werelddelen, maar goed zo'n kaartje kan wel voor een jarige van oktober vind ik.
    Je hebt dit mooi gemaakt.
    Ik snap het helemaal, dat het DT werk een teveel moet inhoud en dat je daar van af wil om meer tijd te hebben voor jezelf en de dingen die je echt wil.
    Geniet van de dingen die je zelf wil.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart is dit, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige afsluiter met deze kaart,Gina.Mooi plaatje en vrolijke bloemetjes.Superleuk gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super! Gezellig dat je meedoet bij Crafty Friends.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely creation...Thank you for sharing with us at Crafty Friends, and good luck...
    Hope to see you again soon..

    Caz xx CF DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A very pretty card and fab design. Thank you for sharing your beautiful make with us over at Polkadoodles Challenge this week and hope you will join us again.
    Take care,
    Ann-Marie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a beautiful card and your colouring is wonderful .Thanks for playing along with us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
    Shylaa DT@Polkadoodles
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Gina,
    Jammer dat je gaat stoppen, want we zullen je zeker missen. Maar ik kan het wel begrijpen. Soms kan het altijd moeten even niet lekker voelen en dan moet gewoon stoppen. Het is wel een mooie afsluiter. Succes met alles wat je gaat doen en je kunt natuurlijk gewoon aan onze challenge mee blijven doen.

    groetjes,
    Dorothy, DT coördinator The Dutch My Besties

    BeantwoordenVerwijderen