Volgers

dinsdag 19 juni 2018

World..., meet LOEKA !

Hallo blogmaatjes !
 
Ik ben nog niet actief terug aan het kaartjes maken.
En qua blogrondjes en DT-bijdrages is er ook niet veel beweging...
Ik ben nochtans in verlof...

Ik heb namelijk een puppy op te voeden !!
 
Sneller dan verwacht heb ik een nieuw Westie'tje (West Highland White Terrier) gevonden. Net als "ons Beetleke"! 💖💖

We zijn haar zondag gaan halen. Ze is 10 weken.

Dit is LOEKA !
 

 
en Beetleke waakt over haar...
want we zullen haar nooit vergeten!
 
 
En dit zijn de eerste fotootjes van Loeka bij ons thuis:
 
Ik heb uiteraard veel nieuwe spulletjes gekocht,
maar die koord heb ik toch gehouden.
Het was één van Beetleke's lievelingspeeltjes, en wat blijkt...
ook bij Loeka valt die in de smaak!
 
En de foto's hieronder spreken voor zich...
Links Loeka, 10 weken - Rechts Beetle, 13 jaar :)
Zo grappig, de gelijkenis!
 
Ik kan hier alleen maar uit besluiten, dat ook Loeka
een prachtig en rijk gevuld leven tegemoet zal gaan!
 
Daar zullen we wel voor zorgen!
 
Ik kom zo dadelijk terug met een andere post, want ze slaapt nu toch net 😉
Groetjes, Gina
 
 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's, Gina...heel veel plezier met en van Loeka!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schatje Gina! Loeka lijkt zo uit een reclame spotje te komen:-) Ik wens jullie heel veel geluk met jullie nieuwe dierenvriendje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een liefie! Ze geeft je vast weer heel veel afleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah...wat een schatje.
    Veel plezier met jullie nieuwe huisgenootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke naam hebben jullie haar gegeven en wat zal ze het goed krijgen in jullie huis. Ga er lekker van genieten.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk om weer een nieuwe pup in hui te hebben.
    Mooi en lief en een leuke naam.
    Veel plezier ermee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, deze Loeka. Fijn Gina, dat je weer een maatje hebt. Natuurlijk zul je Beetleke nooit vergeten, maar heerlijk dat je nu liefde kunt geven en ontvangen van Loeka. Veel geluk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen