Volgers

dinsdag 26 juni 2018

Hannah

Hallo blogmaatjes !

Ik kreeg een berichtje dat een collega van mij een maand te vroeg is bevallen. Maar alles is OK met het baby'tje. Ze ligt wel in de couveuse om aan te sterken. Dus ben ik maar snel aan de slag gegaan om een kaartje te maken.


Op het werk wisten we al dat het een meisje ging worden en we hadden een pol ingericht om te raden naar naam, gewicht, lengte, bevallingsdatum. We wisten dat het kindje te vroeg ging geboren worden, maar we zaten er met zijn allen toch nog dik naast - haha!

Achter het plaatje een labeltje gestoken met de naam er op.
 
 
In ons bureau hebben we een white board en daar vulden we onze prognostiek aan. Ik heb er een fotootje van laten nemen en die heb ik afgedrukt en op de achterkant van het labeltje verwerkt.

 
Ik heb de basiskaart met dubbelzijdig designpapier gemaakt, en beide dessins kwamen goed uit voor dit kaartje. Hier nog een fotootje van de binnenkant van de kaart :
 
 
Morgen ga ik terug aan het werk en zit mijn korte vakantie er al op. Dan neemt 'baasje' het puppy-sitten van mij over. Ben benieuwd welke verhalen ik morgenavond allemaal te horen ga krijgen...
 
Groetjes, Gina

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je voor je collegaatje gemaakt. Gelukkig dat alles goed is gegaan.
    Succes weer terug op je werk. Zal wel even wennen zijn. Knuffel voor je hondje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gina, ik zag dat ik wat gemist had...Van harte gefeliciteerd met je lieve Loeka. Wat een dotje en wat een leuke foto's. Heerlijk hè, weer wat leven in huis :)
    Je babykaart is ook een dotje met die leuke vrolijke baby. Altijd leuk om de naam erop te verwerken en nu maar hopen dat mama en de baby snel thuis mogen gaan genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke pronostiek! En nog een leuker kaartje!
    wordt wennen om weer aan de slag te gaan en jullie kleine schat heel de dag te missen..
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig kaartje voor Hannah heb je gemaakt. Leuk zo'n poll...En succes met werken. Zal wel even wennen zijn na je vakantie. Voor het baasje ook leuk om even alleen met Loeka te zijn, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke kaart Gina!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart,Gina.Leuk gedaan met een label erbij.Het is een lief lammetje.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen