Volgers

zaterdag 23 juni 2018

Bugaboo - Saturday Challenge

Hallo blogmaatjes !

Op zaterdag is er telkens een nieuwe challenge bij Bugaboo! Dit keer is het een kleurenchallenge:

En dit is het kaartje dat ik ermee heb gemaakt :

 
Digi : Brat Boy
 
Plaatje ingekleurd met ProMarkers. Gemat op zilver metallic. Leuk accent, al zeg ik het zelf,  😏 - het kleine bloemetje aan mijn tekst...
 
Gaan jullie ook aan de slag met deze kleurtjes ?
 
Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :
 
Groetjes, Gina


7 opmerkingen:

  1. Gina, your card is adorable and perfect for summer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje! Mooi gedaan met de kleuren allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig leuke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Thank you for joining us at I 💖 Pro Markers big hugs from Sharon DT member xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This image reminds me of my grandson. It is so sweet and I love your die cut 'hello'.
    Thanks for joining us at I Love Promarkers.
    Hugs Sheryl DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Mooie kleuren. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Cute card. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen