Volgers

zondag 22 september 2024

Kerst in 't wit

Hallo blogmaatjes!

Het is alweer eventjes geleden dat ik een kerstkaartje plaatste.

Ik heb gekozen voor wit en een kleuraccent in het gnoompje.

Het is een CAS kaartje geworden.

Ingekleurd met Markers. Het hele gnoompje met de glitterpen van StellaWink bewerk. Vervolgens glossy accents van Ranger op  hoed en schoentjes.



Op een witte basiskaart gemat met foamtape om een zwevend effect te krijgen. De tekst en gnoompje eveneens met foamtape er bovenop gezet. De halve sterrencirkel 3 maal uitgestanst om ook weer dat gelaagde effect te krijgen. Her en der nog wat extra kleine sterretjes.


Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges:

Groetjes, Gina


4 opmerkingen:

  1. Mooi de gnome in kleur op een wit kaartje. Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kerstkaartje me het gnoompje.
    Dat staat mooi in de kijker op een witte kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kaart zo helemaal in het wit met de paar rode accenten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi.
    Het kleine beetje kleur vind ik heel goed bedacht.
    En dat de cirkel "van de kaart af loopt" geeft een mooi effect.
    Het is een leuke kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen