Volgers

maandag 30 september 2024

Kerst in beweging - Triple Pop-Up Cube Card

Hallo blogmaatjes!

zonder dat ik het doorhad heb ik een kerstkaartje in elkaar geknutseld dat kan meedoen bij de challenge van 52 Weeks. Een kaartje met iets dat 'beweegt'.

Het idee heb ik gelift van de mooie verjaardagskaart die Doris (Knippen en Plakken) voor mijn man maakte. Zij stuurde mij ook de link naar een filmpje met hele duidelijke uitleg. Zo is het mij gelukt om deze Triple Pop-Up Cube Card gemaakt. Een heel leuk modelletje!


Kaartjes en Designpapier uit een papierblok van Craft Sensations...


Superleuke tekstjes op de kaartjes 😃


Stansjes van Marianne Design en DécoTime...




Dit kaartje doet mee bij volgende challenges:
Groetjes, Gina


3 opmerkingen:

  1. Heel gave kerstkaart is het! En het model is natuurlijk sowieso heel leuk. Ik heb jet nog nooit gemaakt. Vandaag wel bezig geweest met een kaartje voor de challenge...ook gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een gave kaart met die bijzondere binnenkant. Hihi, Ik wilde net schrijven wat ben je snel voor de challenge;-) Dit modelletje lijkt me een hele uitdaging, die jou in ieder geval goed gelukt is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kerstkaart, leuke pop-up en mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen