Volgers

zondag 21 april 2024

Reminder bij Cheerful Sketches

Hallo blogmaatjes!

Het is tijd voor een laatste reminderkaartje bij onze challenge bij cheerful Sketches!

Ik mocht deze keer aan de slag met deze mooie bloem (weer een bloemenkaart 😏) van Jan's Digi.

Ik vond een bijpassende bloemenstans. Deze heb ik een keer uitgestanst in lila, en een toplaagje in wit cardstock.


Dit is mijn kaartje:


en dit is de sketch:

Jullie hebben nog een week de tijd om mee te doen met onze challenge ! 

Er zijn weer leuke digi te winnen. Doen zou ik zeggen 😊!



Zelf laat ik mijn kaartje mee doen met volgende challenges:

Groetjes, Gina

8 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke kaart gemaakt met deze mooie bloemendigi. De gestanste bloemen staan er leuk bij. Fijne zondag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi zo met die extra bloem er bovenop!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie reminder, Gina. Die gestanste bloem staat er perfect bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie reminder, de kleuren zijn schitterend en mooi die extra bloem.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie reminder! Ik hoop nog mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige kaart in heel mooie kleurencombinatie en met mooi gekleurde digi. Dankjewel voor je deelname bij Kleuren met Potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi voorbeeld voor de challenge.
    Leuke bloemenkaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen