Volgers

maandag 15 april 2024

Kaart met een doorkijkje

Hallo blogmaatjes!

Ik ben aan de slag gegaan met de challenge bij De Egel.

Hier vragen ze een kaart met een doorkijkje.

Ik had een ideetje met een grote tekststans. 


De tekst heb ik een aantal keren uitgestanst.


Ik dacht eerst zonder mica te werken,
maar voor de stevigheid toch maar beide delen vooraan met mica verbonden.


Een beertje vooraan,


En een beertje binnenin...


Beide beertjes zijn gepaperpieced...


Telkens dezelfde kleur cardstock gebruikt.


Het petrolblauw past heel mooi voor het overalletje.

Dit kaartje laat ik meedoen bij volgende challenges:

Groetjes, Gina


7 opmerkingen:

  1. Een leuke doorkijkkaart met de mica en de grote tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje met de schattige beertjes.
    Tof om een grote mica te gebruiken als raam om door te kijken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart en zo gaaf die grote tekst op het mica. Die schattige beertjes maken het af en zo leuk dat je ze gepaperpieced hebt Gina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart en zo gaaf die grote tekst op het mica. Die schattige beertjes maken het af en zo leuk dat je ze gepaperpieced hebt Gina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een gave en originele uitvoering van de doorkijkkaart! Ik vind hem super! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke goed over na gedachte kaart is dit geworden. Goed gelukt ook en leuk om naar te kijken. Dank je wel voor jou bijdrage aan de blauwe doorkijkkaart challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart met de mooie beer erop. De doorkijk is heel goed bedacht. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen