Volgers

zondag 24 december 2023

Prettige kerstdagen!

Hallo blogmaatjes !

Enkele sfeerbeelden van mijn Kerstdecoratie dit jaar...


Hoe guitig is Rudolph, die om de boomstam heen komt kijken 😀



De lantaarn gevuld met wat dennengroen, lichtjes en enkele kerstballetjes...


Dit Kerstlaafje noemt Lester,
voorlopig houdt hij de wacht bij de lantaarn,
maar misschien duikt hij later nog wel ergens anders op 😜


De grote prachtige Kerstbal die ik vorig jaar in Duitsland kocht.
Hij is met de hand geschilderd.


Twee mini westie'tjes spelen in het groen...



Ik wens jullie langs deze weg hélé fijne Kerstdagen!


Groetjes, Gina


4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super gezellig uit !!!!
    Fijne dagen en een mooi 2024 !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid Gina. Ook voor jou mooie, knusse kerstdagen en een een goed maar vooral gezond 2024 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit Gina. Ik hoop dat je mooie kerstdagen hebt gehad. Ik wil je ook bedanken voor de mooie kerstkaart. Van de verjaardagskaart blijft de envelop nog dicht tot de 29ste, al ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat ziet her er gezellig uit bij jullie!
    Gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2024.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen