Volgers

zaterdag 9 december 2023

Kerstkrans_1

Hallo blogmaatjes !

Gisterenavond nog een kerstkaartje afgewerkt, maar het was al te donker om nog op de foto te krijgen. Het is er eentje met een kerstkrans geworden. Die maak ik niet gauw, maar op deze manier vind ik 'm wel leuk.


Het blauwe papier is eigenlijk een stukje canvas, dat ik met Distress Oxide heb bewerkt. Daarna ook proberen uit te stansen met een stitched randje. Ik heb het wel een paar keer moeten doordraaien en aan de randjes moeten bijknippen. Het canvas sneed niet zo goed door met de stansmachine.


De krans is een knipplaatje. In het midden van de krans heb ik een tekst op vellum geplakt.
Wat extra bloemetjes in vellum erbij met een parelmoer plakpareltje als bloemenhart.

Ik heb bij dit kaartje weer naar mijn oude vertrouwde kaartmodelletje gegrepen, waarbij de voorkant korter is dan de achterkant. Binnenin een designpapiertje in een zalmroze en nog een sierrandje gestanst.


Als afwerking nog een viltig bloemenrandje langs de rand geplakt.

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :



Groetjes, Gina


4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met het Gina modelletje. Leuk met die chique stans aan de zijkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful card and colour scheme. The addition of the vellum flowers really makes this extra special. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a dainty, pretty card, Gina. This is so lovely. Thanks for playing at Christmas Kickstart Challenge, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the pretty shape of this card. Thanks for joining us at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen