Volgers

maandag 3 juli 2023

Tijd

Hallo blogmaatjes !

Ik ben terug van vakantie en zag dat ik nog last minute kan mee doen aan de challenge bij De Egel.

Last minute... haha, want "tijd" is het thema !

Dit is mijn kaartje geworden...


Op de voorkant een 3D-plaatje. In de vouw van de kaart rondjes gestanst. Zo lijkt het een beetje op de bekende ticketmallen. En dan langs de rand nog een open bloemetjesrand gestanst.

En de bijpassende binnenkant...


Het papier, de roosjes en de klok hier terug op verwerkt.


Dit kaartje laat ik mee doen met volgende challenges :
En nog wat foto's van mijn vakantie... 
van bergdorpjes tot mooie stranden...






En een vakantie met close encounters,
met prachtige vogels... 😉



Groetjes, Gina

6 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Gina. En wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart. Goed idee om die rondjes op de rand uit te stansen.
    Mooie foto's, Italië?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, een prachtige "last minute" kaart Gina. Leuk met die gestanste rondjes, daar gaat al een hoop tijd inzitten.
    Wat heb je mooie foto's gemaakt toen je op vakantie was, het was vast genieten! Zo ziet het er in ieder geval wel uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Gina, ik miste je al in blogland maar je was lekker op vakantie! Hele mooie foto's en fijn dat jullie zo genoten hebben. Ik geniet van je mooie "last minute" kaart. Wat een plaatje zowel aan de buitenkant als binnenin. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart voor De Egel Gina....erg leuk gedaan!
    Fijn dat jullie een leuke vakantie hadden....prachtige foto's laat je zien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lastminute heb je nog een mooie kaart getoverd. Dank je wel voor jouw mooie bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen