Volgers

dinsdag 4 juli 2023

Schoonmama jarig

Hallo blogmaatjes !

Mijn schoonmama is vandaag jarig en ik had nog geen kaartje klaar. Dus gisteren toch nog snel aan de slag.
Ik weet dat ze alleen maar een kaartje zou willen met ons hondje op. Dus dat was toch al iets 😃, verder ontbrak me alle inspiratie... 

Uiteindelijk mijn Valentijnskaartje gelift. Wel nog een halve dag gezocht naar bij elkaar passende papiertjes 😅


Altijd leuk met een bloemenrandje...


en mijn favoriete bloemenstansje erbij gehaald... 


Dit kaartje laat ik mee doen met volgende challenges :

Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaart. Een erg leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart voor je schoonmoeder Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan heb je in alle gauwigheid nog een super mooie kaart gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart met een superleuke foto van jullie hondje. Mooie kleuren, mooi papier en leuke stansjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze leuke kaart met Loeka krijgt vast een ereplaats bij je schoonmoeder. Een leuk modelletje heb je gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet bij Penny's Paper-Crafty Challenge. Groetjes Sylvia DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh hij is prachtig! Ik weet het nog dat je dat eerder al schreef dat je schoonmoeder een kaartje met Loeka erop wil. Leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That´s a wonderful project. I love the layout.
    Thank you for linking up at Friendship Challenge!
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superlief kaartje, dit blijft vast lang opde kast pronken!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes
    Nancy GCC

    BeantwoordenVerwijderen