Volgers

dinsdag 21 februari 2023

Reminder bij Cheerful Sketches

Hallo blogmaatjes!

Gingen jullie reeds aan de slag met onze sketch bij Cheerful Sketches ? Hier is mijn reminderkaartje...

Deze keer heb ik gekozen voor een heel aparte stijl van digi, Mischievous Marvin van Elena Zinski Art 

De digi inspireerde mij om ook nog eens aan de slag te gaan met de Zentangle techniek, je weet wel, die abstract ingetekende figuurtjes 😉 Best fijn om te doen, en het past wel bij dit gek uitziende kereltje.




En dit is de sketch :

Doen jullie mee met onze challenge ? Jullie hebben nog een week de tijd!

Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. Je hebt er veel leuke bijpassende dingen bij gezocht om de kaart op te leuken.
    Grappige digi hè! Ik heb ook getwijfeld of ik het wilde gebruiken deze keer, maar koos toch voor de Gnomes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Mooi hoe je de sketch hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart, leuk zo met de Zentangle techniek.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met deze techniek Gina!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi
    Wat een leuke techniek. Prachtig geheel.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Gina, bedankt om mee te doen, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart heb je met deze stoere digi gemaakt. Mooi ook hoe je de Zentangel techniek eromheen hebt gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very cool card! Love the cards design! Thanks for sharing at DigiChoosday! Christin

    BeantwoordenVerwijderen