Volgers

donderdag 9 februari 2023

52 Weeks - Week 6

Hallo blogmaatjes !

Ik heb een aantal leuke plaatjes gewonnen van The Paper Shelter. Je krijgt dan zowel een versie om zelf in te kleuren, als een volledig afgewerkte/ingekleurd versie.

Je krijgt telkens een digi én een achtergrondje. Die heb ik samen gebruikt op dit kaartje.

De sterrenrand had ik eigenlijk uitgestanst in goud metallic papier, maar éénmaal achter het plaatje geplakt, vond ik dit niet passen bij het geheel. Weer verwijderen was geen optie, dus met een roze metallic stift, de sterretjes toch een roze kleurtje gegeven. 



Het is een schuin easelkaartje geworden.



Zo heb ik een kaartje klaar voor 52 Weeks.

Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :

Groetjes, Gina




11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie easelkaart Gina. Je hebt het goed opgelost met de sterrenrand.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke schuine easelcard Gina en wat een leuk plaatje is dat. Mooi zoals je het opgelost hebt met de sterrenrand, hij staat er heel leuk bij vind ik.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super gave kaart is dit .
    Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kaart! Het is een heel mooi, lief plaatje en je hebt er mooi papier bij gezocht. De sterrenrand staat er ook super bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig, dit kerstmannetje met het mooie achtergrondje, Gina. Leuk dat ze ingekleurde en ongekleurde digi's bieden.
    Je maakte er een mooie kaart mee.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje en voor mij bekend papier. Het is zo'n gezellig blok!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk met die vrolijke kerstman !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige easelkaart Gina! Fijne dag , groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tof kerstkaartje! Leuk dat je ook meedoet met de meer-dan-vouw-challenge bij GCC!
    groetjes
    Nancy 52WTC en GCC

    BeantwoordenVerwijderen