Volgers

donderdag 16 juni 2022

52 Weeks - Week 24

 Hallo blogmaatjes !

Weer een kerstkaartje voor deze kerstkaartjesdonderdag.

Weer een voorgeprogrammeerde post, want ik ben nog 'onderweg' 😉



Het is één van mijn 'snelle' kaarten,
maar ik vind hem wel leuk geworden.

De beertjes zijn ook weer foamstickers,
de tekst komt uit een washitape rolletje.
'no peeking' vind ik altijd een leuke tekst,
als er een geschenkje op het plaatje staat 😃

En zo heb ik ook weer een kaartje klaar voor 52 Weeks.

Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenge :

Groetjes, Gina


10 opmerkingen:

  1. Super leuke kerstkaart met de ijsbeertjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart Gina.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuk kaartje geworden. Schattig zo op een plaatje die ijsberen. Ik ben benieuwd waar je allemaal naar toe bent. We zien het vast nog wel een keer...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een leuke en vrolijke kaart van gemaakt met de ijsbeertjes Gina! Geniet van het "onderweg" zijn!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kerstkaart ziet er weer geweldig leuk uit.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kerstkaart Gina!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje met die schattige beertjes! Lekker genieten onderweg!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje met die lieve ijsbeertjes.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met het leuke dp en schattige plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaart, Gina. Lieve ijsbeertjes!
    Fijn dat je er weer bij bent deze week, bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen