Volgers

donderdag 9 juni 2022

52 Weeks - Week 23

Hallo blogmaatjes !

Weer een kerstkaartje voor deze kerstkaartjesdonderdag.

Eindelijk een leuke manier gevonden om die foamstickerplaatjes te verwerken.

En jawel, ik heb er nog héééél véééél 😁

Ik vond die een paar jaar geleden intussen, in een winkeltje waar je dit eigenlijk helemaal niet zou verwachten
(ik toch niet 😜),
The Flying Tiger, een gadgetwinkeltje. 


En zo heb ik ook weer een kaartje klaar voor 52 Weeks.

Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenge :

Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Super leuke kerstkaart Gina.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke dp en wat een schattig beertje is dat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn super handige stickertjes om een leuke kaart mee te maken.
    Wat een schatje, deze beer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met die kerstbeer! Inderdaad een leuke manier om die stickers te verwerken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kerstkaart heb je gemaakt met deze leuke kerstbeer.
    Mooi scrappapier erbij.
    Tof gedaan Gina.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kerstkaart heb je gemaakt met deze leuke kerstbeer.
    Mooi scrappapier erbij.
    Tof gedaan Gina.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart met de leuke beer!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart en het beertje van foam is schattig.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt je kerstgadget leuk verwerkt op je mooie kaart. Flying Tigers is zo'n leuke winkel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker heel leuk deze stickers. En als je er nog heel veel hebt, kun je series maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kerstkaart en schattig met deze beer.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen