Volgers

maandag 25 april 2022

Gastdesigner bij Kleuren met Potloden

Hallo blogmaatjes !

In maart werd mijn kaartje in de Top 3 gekozen bij Kleuren met Potloden en daarom mag ik nu een keertje gastdesigner zijn.

Dat is een hele eer, daar ik nog niet zo lang kleur met potloden. Kleuren in het algemeen staat bij mij nog in de kinderschoenen. Ik vind het altijd zo mooi hoe sommige blogmaatjes zo handig zijn in schaduwleggen en kleurovergangen. Ik probeer me dat zelf nu ook aan te leren door veel te kijken bij jullie 😊

Ik kreeg deze digi om mee te werken.

The Paper Shelter - Art Deco Charm

Dat lijkt me toch een mooie tijd qua kledingstijl...

De digi ingekleurd en uitgeknipt. Achter de cirkel in de digi een paars metallic rondje geplakt. Digi gemat op een oranje vellum, dat ik eerst ook op wit cardstock heb geplakt, en dan gemat op paars metallic. Achtergrond papiertje uit een DécoTimeblok, zoals ook de bloemen. De originele 'h' uit de tekststans er af geknipt. Ik vond een grotere startletter in een ander kleurtje leuker passen. De mengelmoes van kleurtjes zat ook in de originele precoloured digi die ik eveneens kreeg, en op die kleurencombi heb ik me op gebaseerd om mijn eigen versie er van te maken.



Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

12 opmerkingen:

  1. Wauw Gina, je hebt er wel een plaatje van gemaakt. Die digi heb je mooi ingekleurd en ook de uitwerking van je kaart vind ik prachtig. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap ingekleurd Gina! Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en deze leuke stempel heb je mooi ingekleurd!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. Vindt het erg mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met het mooi ingekleurde plaatje Gina.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje en mooi ingekleurd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie kaart heb je als gastdesigner gemaakt Gina!
    Je hebt de digi mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Je heb een mooie kaart met deze digi gemaakt. De digi is ook mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card. Thank you for joining at Polkadoodles Craft Challenge. Hope to see you again!

    Merja DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart Gina.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart. Dankjewel dat je meedoet aan de challenge bij KIC. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen