Volgers

maandag 18 april 2022

Designer bij My Besties Dutch Girls

Hallo blogmaatjes !

Ik heb een nieuwtje !



Ik werd gevraagd om me aan te sluiten bij het Nederlandse My Besties team! De My Besties Dutch Girls

Blogdines die me al een tijdje volgen, weten misschien dat dit een beetje terugkeren is naar 'mijn roots', want ik zat al enkele jaren geleden in twee van de My Besties teams. Vandaag pik ik de draad dus opnieuw op.



En ik ga van start met het reminderkaartje voor de huidige challenge. Ik ging aan de slag gaan met een leuke digi. 

Spring Kitty and Gnomes Doll

Ingekleurd met potloden en enkele glitteraccentjes toegevoegd om de vleugeltjes, en op de grote bloem.


Ik zie jullie heel graag terug bij onze challenge.

Op je kaart moet een digi, een stempel, 3D vel, een pocket letter, papier,
of stans van Sherri Baldy's My Besties staan. Thema is steeds "alles mag".

Jullie hebben nog tijd tot zondag 8 mei, 13h00.

Zelf laat ik mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

14 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk joh!!
    Jij maakt ook prachtige kaartjes met de digi's, dus dik verdiend.
    Deze is ook weer TE schattig vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor je. Veel plezier als designer.
    Je kaart is erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe creatieve job! Je hebt een prachtige voorbeeld kaart gemaakt! Fijne 2de Paasdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje, Bedankt dat je meedoet met onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je gevraagd bent als designer Gina....heel veel succes!
    Je hebt al een hele mooie kaart gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je gevraagd bent voor My Besties Dutch Girls en leuk dat we weer in een team zitten net als jaren terug. Veel succes, je eerste kaartje is schitterend.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk om terug te keren en je hebt meteen een hele leuke kaart voor deze reminder gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk dat je gevraagd bent voor My Besties D Girls, mooie kaart Gina die je maakte met de digi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart. En veel succes met je dt job. Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog. Groetjes nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your card so much, thanks for sharing it with us at The Colour it, Crete it, Show itt off Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart heb je als kersvers DT lid gemaakt! Heel veel succes en plezier en dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je in het DT! Deze kaart sluit helemaal aan bij onze moodboard-kleurtjes! Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cette carte estTRop chou. J'adore sa conception, Gina.
    Merci de votre participation à notre challenge My Besties Aussie.
    Bonne chance et à très bientôt, j'espère.
    Mon Dieu ! Comme mes westies me manquent tous les jours.
    MaryannG D.T. My Besties Aussie Challenge

    This card is too cute. I love her design, Gina.
    Thank you for participating in our My Besties Aussie challenge.
    Good luck and see you very soon, I hope.
    My God ! How I miss my westies everyday.
    MaryannG D.T. My Besties Aussie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. what a darling card
    Thank you for joining us at My Bestie Aussie Challenge
    Good Luck
    Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen