Volgers

woensdag 20 oktober 2021

Gastdesigner bij HobbyVision

Hallo blogmaatjes !

In september won ik bij de challenge van HobbyVision en daarom mocht ik een gastdesigner kaartje maken! 

Het thema is een kleuren challenge.

Het slapende laafje komt uit een knipvel dat ik al jaren in mijn bakje heb liggen. Ik ben zelf grote fan van laafjes. Maar dit is toch een eerste kaartje met dit guitige kereltje. 


De namen van de Laafjes beginnen volgens mij steeds met de letter "L".
Ze komen uit de Efteling, het Land van Laaf,
maar dat weten jullie waarschijnlijk al langer dan ik πŸ˜ƒ

In mijn tuin staat bijvoorbeeld Lekkie bij de vijver.

Hij houdt netjes het water IN de vijver.

Lolletje was mijn eerste Laafje. Hij schommelde eerst ook buiten,
maar toen bleek dat de koord van zijn schommel toch niet zo weerbestendig was. Ocharme duts, hij ging tegen de grond. Gelukkig zonder te veel erg, en nu zit hij veilig binnen.

Lester is mijn kerstlaafje, maar ook hij mag het hele jaar door in de living.

En de laatste van de partij is Loosje. Hij is toch een beetje bang van het muisje.πŸ˜‹πŸ­

🌸🌸🌸


En dit is de kleurenkaart :


Het is een trapjeskaart geworden :


Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

15 opmerkingen:

  1. Een hele mooie gastdesignerkaart heb je gemaakt. Leuk verhaal vd laafjes erbij

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh...wat leuk, Gina.
    Mijn moeder en ik hebben destijds zoveel kaarten met die schattige laafjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....wat een prachtige kaart Gina....zo leuk gedaan!
    Wat grappig de laafjes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met de Laaf!
    Je andere Laafjes zijn ook super schattig.
    Ik vind ze altijd zo verkleuren als ze lang buiten staan.
    Gefeliciteerd met je gd schap, blijft leuk om te doen.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    Een erg leuk kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke lave kaart.
    Fij om gastdesigner te mogen zijn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    Je hebt er een mooi kaartje voor gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je GD mocht zijn, Gina.
    Prachtig kaartje heb je met de gevraagde kleuren gemaakt en dat plaatje van de laaf is idd al heel oud. Heb er ook ooit 3D kaarten mee gemaakt. Wat grappig dat alle namen van de laven met een L beginnen. Leuke foto's van je verzameling.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart met die luie laaf! je hebt een gezellig stel zo bij elkaar. Ik wist ook niet dat de namen allemaal met een L beginnen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk Gina! Doe vouwkaart is echt heel gaaf. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    EN dat wist ik niet dat de namen van de Laafjes met een L beginnen. Wat een leuke ontdekking...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Gina.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart maakte je Gina, erg leuk om de laafjes te zien, wij hebben lang het vissertje gehad…xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele leuke kaart! Wij hebben ook jaren 2 laven in de tuin gehad. Die met de schommel hadden wij ook.
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha Lovely fun card and photos!
    Thanks for joining us at Polkadoodles Digi Choosday
    Hugs
    Annette - Netty's Cards
    xx
    Proud to design for :
    Polkadoodles Digi Choosday,
    Lili of the Valley,
    Dies to Die For,
    As You Like It Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful autumnal creation! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper challenge. Hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen