Volgers

donderdag 7 oktober 2021

52 Weeks - Week 40

Hallo blogmaatjes !

Donderdag, kerstkaartjesdonderdag in blogland en bij 52 Weeks.

En ik ga nog even door met mijn 3D-plaatjes. Deze keer komt een schaatsende kerstman langs.

Het labeltje komt ook uit mijn 3D boek van Déco Time. De tekst hier op is gestempeld.

Papiertjes in de kleuren van het plaatje. Met de huisjes onderaan, lijkt het of de kerstman door de lucht zweeft, of beter schaatst 😋. Rudolph zal wel volgen met de slee!


Het kaartje is groter dan een standaard kaart, maar kleiner dan een 'echte' slimline. Het kwam zo beter uit met mijn layout. MAAR, het past in een standaard omslag 😉 Wat ook wel belangrijk is bij de dure posttarieven in België. Bovendien heeft De Post in België lak heeft aan een tijdige verzending 😒 of je nu prior verzendt, of niet...

Deze week nog vastgesteld dat de brievenbus in onze wijk WEER niet werd leeggehaald door De Post, terwijl dit wel dagelijks de bedoeling zou zijn (op weekdagen). Leuk, als je dan ook nog eens je geld verkwatst aan een priorzegel! Bovendien heb ik sterk de indruk dat mijn verstuurde kaarten geeneens aankomen! Enige frustratie te lezen? Jazeker! De Post en ik zijn geen te beste vriendjes !

Dit kaartje kan mee doen bij volgende challenges :
En zo dadelijk kom ik nog eens langs met een gastdesignerkaartje...

Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Gina met de knappe kerstman en het mooie papier.
    Ik zal het niet te hard roepen maar hier werkt de post (tenminste bij mij) momenteel erg goed maar ze kunnen er hier ook een potje van maken hoor…en die prijzen, abnormaal! lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met die schaatsende kerstman, en wat past het papier er mooi bij! Ik breng mijn post nu altijd naar de brievenbus bij het postkantoor, en dat gaat veel beter, daar wordt de bus zelfs vaker per dag gelicht. En priorzegels zijn er alleen maar op de zakken van de post te spekken! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat balen is dat, Gina.
    Je kerstkaart is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart met de leuke kerstman!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt met die jolige kerstman op schaatsen Gina. Wat is dat balen van de post, dat zou niet mogen, je moet toch op zo'n dienst kunnen vertrouwen?
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He wat akelig, dat gedoe met de post, Gina. Ik ben over postnl ook niet al te zeer te spreken, maar dit klinkt veel erger nog.
    Je kaart is hartstikke leuk. Slim om de maten zo aan te passen dat ze in een standaardenvelop past!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk kerstkaartje is dit met die leuke kerstman. En dat papier met die huisjes is ook zo leuk!! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!
    Wat ellendig zeg van de post.. vervelend is dat als je er niet op kunt vertrouwen dat je kaartjes aan komen. Je kaartje voor onze bruiloft is wel aangekomen hoor, ik wil je daar nog heel erg voor bedanken. Super lief en mooi kaartje!!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de schattige kerstman wat een leuk dp met de huisjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappige kerstkaart Gina , leuke kerstman mooie achtergrond
    Fijn weekend groet Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een sportieve santa, superleuke kaart!
    ik deel je mening over de post, echt triest bij momenten...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een vrolijk, gezellig kaartje! Erg leuk. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een keileuke kerstkaart met de schaatsende Santa en het mooie papier. Echt frustrerend als de post haar werk niet doet,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen