Volgers

vrijdag 10 september 2021

Hello Weekend

...en "Hello" blogmaatjes 😉

Mijn eerste kaartje na mijn vakantie is een feit. Ik ben aan de slag gegaan met de sketch van Marja voor de challenge bij De Egel.


Ik ben hiervoor nog eens in mijn knipvellen van Polkadoodles gedoken. Dit is dus geen kleurwerk van mij. Ook het designpapier is van Polkadoodles en komt uit dezelfde reeks. Design Sheet Work & Play 9.


De sketch :


Dit kaartje laat ik me doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina



18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Gina, mooi met de zachte kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook met ingekleurde plaatjes vallen er prachtige kaartjes te maken.
    Dit is er zo'n voorbeeldje van.
    Heel mooi gedaan Gina.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent er goed ingevlogen na je vakantie, en hebt meteen een leuke kaart gemaakt met de sketch en het plaatje!
    Bedankt voor je reacties, en liften mag altijd! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Gina! ...mooie afbeelding heb je gebruikt.
    Heel leuk dat je mijn sketch hebt gebruikt en meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je met de schets van Marja gemaakt. Super!
    Ook leuk dat je weer een "collega" van me gaat worden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie start met deze kaart na je vakantie! Leuk plaatje heb je gekozen

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....wat een gave kaart Gina....daar kun je weleens mee in de prijzen vallen denk ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige uitvoering van de leuke sketch Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje is het geworden. Een heel fijn weekend.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje mooi hoe je alles hebt verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amazing card. Well done Thanks for joining us at Patterned Paper Challenge

    Hugs
    Claudia
    DT Patterned Paper Challenge

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kaart met super mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n leuke kaart! Zelf werk ik ook graag met de reeds ingekleurde afbeeldingen van Polkadoodles. Bedankt om deel te nemen aan de Polkadoodles Digi Choosday Craft Challenge.
    Hopelijk tot een volgende keer!
    Liefs, Myriam
    DT Polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf kaartje Gina.
    De papierkleurtjes komen perfect uit bij het gekleurde plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit vind ik een leuke en vrolijke kaart geworden. Gaaf! Dank je wel voor het meedoen aan onze sketches uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous - lovely layout. I'm liking the look of the sentiment :) Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday Challenge - Good Luck!
    Maz DT
    https://blackheartcrafts.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So cute card with soft colours. Thank you for sharing at Polkadoodles Craft Challenge. Hope to see you again!

    Merja DT
    https://kortitjakokkailut.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love this card. The image is lovely and such a great choice of papers. Thank you for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen