Volgers

dinsdag 7 september 2021

Gastdesigner Cheerful Sketches

Hallo blogmaatjes !

Ik mag nog een keertje gastdesigner zijn bij Cheerful Sketches. Heel leuk om te doen ! 

Ik kreeg een sketch en een leuke digi van Sheep Ski - Buzzing om mee aan de slag te gaan.

De bijtjes zijn druk aan het werk. Zie het glitterende stuifmeel op de bloemetjes 😉

De tekst zijn rubbon woordjes. "Love in bloom". Ik vond het wel een doordenkertje, maar passend bij de twee bijtjes op de bloem en toevallig was deze tekst net in een kleurtje dat paste bij mijn designpapier. Lucky me!

Dit is de sketch :


En dit is mijn uitwerking :

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je als GD gemaakt Gina....mooie kleuren ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn! Je kaart is prachtig geworden.

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je met deze sketch gemaakt Gina! En wat passen de kleuren leuk bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartje heb je gemaakt met dat plaatje en die sketch.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Gina, this is lovely and the image is gorgeous. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a unique card, so pretty. Love the colors. Thanks for sharing with us at Polkadoodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card and great scketch. Thank you for joining with us at Digi Choosday Craft Challenge
    Good luck with your entry
    Maritza DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leuke kaart heb je gemaakt. Erg tof met de stitched randjes. Bedankt om deel te nemen aan de Polkadoodles Digi Choosday Craft Challenge.
    Hopelijk tot een volgende keer!
    Liefs, Myriam
    DT Polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen