Volgers

zondag 4 juli 2021

Hello

Hallo blogmaatjes !
Hier ben ik nog eens terug...
Toch nog een kaartje gemaakt voor de challenge van De Egel.
Daar willen ze halve delen zien of stukken van vormen.
Ik heb er een stuk van een cirkelmal op gezet.



Dit kaartje laat ik mee doen met volgende challenges :
Net gelezen dat dit kaartje gewonnen heeft bij Cut it Up 

En bij Cheerful Sketches stond dit kaartje in de Top:



Ik heb vanmorgen pannenkoeken gebakken.
Zo kon ik er ook wat mee nemen voor mijn schoonmoeder.
Het laatste van mijn pannenkoekendeeg uit de kom in de pan gegoten.
Kwam een raar vormpje uit... 


Zien jullie daar nu ook kabouter Plop in ?
Links een voetje, rechts een voetje,...
Hij stapt stevig door!
En bovenop zijn gekke muts...
Of slaat mijn verbeelding nu helemaal op hol? Hihi !


Fijne zondag iedereen ! 
Groetjes, Gina


11 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Gina!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje Gina.
    De vogeltjes zijn ook heel mooi.
    Haha, ik was net aan het denken dat overschotje lijkt wel op kabouter Plop en dan lees ik verder en zie dat jij daar hetzelfde in zag. Het moet er dan toch iets van weg hebben, denk je ook niet ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met dat plaatje en sketch! Gefeliciteerd met je verschillende toppers! Haha, en inderdaad met een beetje fantasie kun je in dat laatste baksel van jou Kabouter Plop herkennen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met de halve cirkel,ik vind de vogeltjes zo schattig...gefeliciteerd met je prachtige toppertjes,dikverdiend! Gefeliciteerd met je schoonmoeder,het kaartje met jullie lieve hondje hieronder die je voor haar maakte is echt schitterend...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, grapjas... maar ik zie ook kabouter Plop..
    Je kaart is heek leuk en nog net op tijd om mee te doen bij de Egel. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart vrolijk met het vogelplaatje, kabouter plop is goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Gina en gefeliciteerd met je toppertjes.
    Ja ik moet toegeven dat ik Plop er ook wel in herken hoor :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart geworden, mooie kleuren bij elkaar. Dank je wel voor het meedoen aan de halve onderdelen challenge van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gemaakt, mooi van kleur.
    Leuke pannenkoek als laatste, echt een kaboutertje. Deze was vast extra lekker ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke gezellige kaart! In de pannenkoek zag ik eigenlijk de kaart van Nederland, maar misschien heb ik ook teveel fantasie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje is dit, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen