Volgers

zondag 18 juli 2021

Cuddle Bugs

Hallo blogmaatjes !

Vandaag heb ik me buiten aan de tafel gezet met mijn hobbyspullen. 

Veel aangenamer van temperatuur.

Ik heb een kaartje met een digi van Beccy gemaakt, uit de Cuddle Bugs set.

Hun schildjes heb ik met glossy accents aangezet.




Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :


En wat foto's van het water in ons dorp.
Het ziet er eng uit,
maar ik denk wel dat het uit de huizen is gebleven met behulp van zandzakjes.


Een tuin wat verderop in onze straat.
Niet de eerste keer dat we dit zo zien...

Eén van de afgesloten straten.
Hier kregen de bewoners wel net te horen dat het waterpeil helaas nog zou kunnen stijgen.

Het bosje achter ons waar ik zo vaak ga wandelen met Loeka.
De boomschors van het padje drijft rond...

Links is de 'echte' beek, rechts is het wandelpad...

Nog zo een afgesloten straat.

Hoorde daarnet op het lokale journaal...
Het water kan nog 2-3 dagen blijven staan,
want ze verwachten nog dat het water van de Demer
naar de Winge (onze regio) zal stromen.
Vandaag is het water wel een beetje gezakt in de beek,
ben dus inderdaad benieuwd of we het dan terug gaan zien stijgen.
 
Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Ja, dat is toch wat en je kunt er zo weinig aan doen. Ja zandzakken, maar de natuur houd je niet echt tegen. Zo erg wat er allemaal gebeurt en de doden dor het water in Duitsland en België! Vreselijk.
    Je kaart is lief en ik wil je ook nog bedanken voor de enige kaart die we kregen voor Jesse. Zo leuk! We kregen best veel uit Blogland en dat blijft een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is erg schattig Gina, mooi papier gebruikte je.
    Gelukkig dat jullie droog zitten, wat blijft het apart om al dat water te zien he...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Zo schattig met deze digi.
    Wat een water hé, gelukkig is bij jullie het huis droog gebleven.
    Dat lijkt me zo heftig.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met die ingekleurde lieveheersbeestjes. Tjonge, bij jullie ligt nog veel water. Hier bij ons gelukkig niet.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje met de lieveheersbeestjes, leuke kleurtjes en details
    ik hoop dat de ellende bij jullie allemaal gauw voorbij is
    sterkte gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig die cuddle bugs, mooi kaartje heb je ermee gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Dat zijn angstige momenten om zo dichtbij die overstromingen te wonen. Veel sterkte en vooral voor al diegenen die zoveel schade hebben.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry to hear about all the flooding Gina. I'm glad you and your home are safe and I hope it doesn't take too long for the water to recede.
    Your card is fabulous! You did a wonderful job choosing the paper and card stock, I like the combination of soft pink and blue. Great idea to add the glossy accents to the shells, the shine looks awesome.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart met de cuddle bugs van Beccy hier in verwerkt.
    Leuke kleurtjes en mooi fijn afgewerkt.
    Ik vind het zo erg wat er op sommige plaatsen in België gebeurde.
    Jullie regio toch ook al veel wateroverlast.
    In onze regio gelukkig niks, maar dat neemt niet weg dat wij meeleven met onze landgenoten. Mijn schoonzoon is tuinman en heeft zich aangeboden om met zijn machines hulp te bieden.
    Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje! Wat een ellende bij jullie hopelijk is snel alles weer in orde. Vreselijk al die tv beelden.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen