Volgers

zaterdag 27 maart 2021

It's a girl

Hallo blogmaatjes!

Jullie raden het al...,
een babykaartje!

Het is er eentje voor de voorraad geworden.

Ik ben aan de slag gegaan met een ronde layout mal.

Ik heb er één met bij elk vakje stitches binnen en buitenkant,
Het is de eerste keer dat ik ze gebruik en ik vond het best veel draaiwerk door de Cuttlebug, maar oh zo een leuk resultaat!
Ik hou van die randjes met stitches.

Eerst de witte basis gestanst, dan de roze matkleur,
 en dan ook nog eens de designpapiertjes,
telkens dubbel draaiwerk, dan voor de binnenkant, dan voor de buitenkant.

Ik heb dan ook niet alles "op" elkaar gemat,
maar gewerkt met de inlegtechniek,
een hele puzzel, maar het is gelukt ! 

En hier nog enkele detailfoto's.

Ik vond ook nog een heel klein malletje dat op Nijntje lijkt.
Ideaal voor op het babyflesje.

Het beertje is een stempeltje
en dit heb ik ingekleurd met ProMarkers
en dan fuzzy cut met een klein wit randje.

Verhoogd opgeplakt met een stukje 3D-tape

Dit kaartje laat ik mee doen met volgende challenges :
Groetjes, Gina


12 opmerkingen:

  1. Prachtige babykaart, heel mooi het inlegwerk en wat een schattig beertje. Mooie lentekaart met de prachtig gekleurde Bestie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige babykaart en dat het veel stanswerk was, geloof ik graag met al die vakjes. Super mooi effect met die stiksteekjes. Lief kaartje!

    Fijn weekend & tot de volgende kaart!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How very sweet and so perfect for our optional monochromatic theme at Allsorts challenge! Thank you so much for joining in!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuke kaart met deze mooie mal. EN die stitch randjes zijn inderdaad heel mooi. De details die je gebruikt hebt zijn ook ontzettend leuk. Dat kleine nijntje... enig!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is de kaart leuk Gina mooie kleurtjes, en al die kleine bloempjes kleine nijntje op het flesje heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig baby kaartje.
    Een leuke mal in het rond.
    Een fijne afwerking met een leuk stempeltje en al die kleine dingetjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie babykaart heb je gemaakt.
    Op deze stans kan je zoveel leuke details kwijt, helemaal gaaf.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a really sweet new baby card in the soft pinks. Many thanks for joining in with our Anything Goes/Mono theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heb je van de ronde stans gemakt. Prachtig om naar te kijken. Dank je wel voor jouw deelname aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a lovely baby card! Thanks for sharing with Polkadoodles this week, Nelly dt x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So adorable card! Thank you for sharing at Polkadoodles Craft Challenge. Hope to see you again!

    Merja DT
    https://kortitjakokkailut.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen