Volgers

zondag 14 maart 2021

Een eitje voor een eitje

Hallo blogmaatjes !

Vorige week een klein kookprobleempje. 's Avonds wil ik een lekkere witte saus maken bij de bloemkool. Ai, geen eitjes meer in huis. En ik doe graag een eidooier in de saus... en wat doe je dan, even bij de buren aanbellen 😊

Omdat ik het wat saai vond om daar terug te staan met een een bakje eitjes, vond ik het dit keer leuker om voor andere eitjes te zorgen. 

Ik vond een leuk mandje met kleurrijke chocolade eitjes! 

Wel nog even een groot label er bij gemaakt.


Omdat ik geen leuk cadeau zakje vond om het mooi in te pakken, heb ik label en mandje bij elkaar gebonden met een lintje. Het mandje met eitjes mooi naast de paasbloem. 


Mijn overbuur en ik hebben al wel vaker iets uitgewisseld wanneer iets ontbrak in ons recept. Zij zijn ook al om een eitje langs geweest, of een potje mosterd, of... Ja soms wil je absoluut een recept afwerken zoals je in gedachten hebt, en dan ontbreekt het aan iets basic. Maar daar zijn dus buren voor 😉

Alleszins, ze waren heel blij met de eitjes, want mijn buurvrouw is een snoepertje, aldus haar man 😁

Dit labelkaartje kan mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

16 opmerkingen:

  1. That´s a wonderful idea.
    Thank you for linking up at Friendship Challenge!
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige weggevertje heb je voor je overbuurtjes gemaakt. Leuk idee om andere eitjes terug te geven! En dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi wat een mooi mandje heb je gegeven en de kaart erbij ziet er superleuk uit.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What lovely neighbour, we are lucky too to have lovely ones around us too...lovely basket of eggs. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je zo leuk gedaan, jij en de buren blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha.....leuk verhaal Gina....wat heb je dat goed opgelost!
    Mooi kaartje bij een leuk mandje met heerlijke eitjes....goede ruil!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk idee om de buren te verrassen met deze eitjes, al krijg je hier geen witte saus mee;-) Het label is superleuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verrassing heb je gemaakt voor de buren, ik kan wel begrijpen dat ze dat konden waarderen.
    Fijn dat je zo'n goede buren hebt, dat ik goud waard.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk cadeautje heb je voor de buren gemaakt.
    Goed over na gedacht. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat attent van je Gina om een MOOI label bij die eitjes te doen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was een leuke verrassing voor de overburen. Zo mag je vast nogeens een eitje komen lenen. Gelukkig hebben wij ook zo'n relatie met onze buren (al 47 jaar).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaa...da's inderdaad veel leuker! Ziet er ook erg gezellig uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk verhaal bij het label. Je label is ook heel leuk!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk verhaal Gina. Je hebt een mooi label gemaakt, leuk achtergrondpapier heb je gebruikt. Lekkerrrrr die eitjes 😁.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke tag.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a lovely gift for your neighbour - and a super tag!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen