Volgers

zaterdag 4 juli 2020

Loeka in de hoofdrol

Hallo blogmaatjes !

Welkom Natascha ! Leuk dat je mijn blog gaat volgen!

Eindelijk eens een kaartje van mij, dat géén kerstkaartje is. 

Dit is een kaartje dat ik gemaakt heb voor de verjaardag van mijn schoonmoeder.


Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :


In niet-Corona-tijdperk is mijn schoonmoeder onze "dogsit", wanneer wij allebei uit werken zijn.

Ik ben echter nog steeds aan het telewerken. Vorige week ben ik één dagje naar kantoor gegaan, maar daar houdt het dan nu ook weer even op.

We gaan wel vaak langs met Loeka, want mijn schoonmoeder woont bij wijze van spreken 'om de hoek', maar ze mist "haar hond" 😉 toch wel. Dus, een kaartje met Loeka in de hoofdrol. Daar is ze blijer mee, dan met een bloemenkaart, denk ik. Ik zag gisteren trouwens dat de moederdagkaart nog steeds op haar kast staat. Bewust weer geen tekst vooraan, zo lijkt het toch meer op een miniscrap. De tekst heb ik binnenin gestempeld. Straks gaan we langs, want ze is vandaag jarig.

Jullie zullen al wel gemerkt hebben dat ik vaak met vertraging op jullie blog langs kom. Excuses hiervoor! Ik hoop oprecht dat daar weer eens verbetering in komt, maar ik duw voor het moment wat op de rem voor mezelf. Ik ben niet zo veel bezig geweest met de hobby, en loop ook achter met een online cursus waarvoor ik me twee maand geleden heb ingeschreven en waar ik wat tijd voor zou willen vinden. gelukkig staat er geen einddatum op 😏 Daarbij zijn we er ook al op uitgetrokken ⛱ met de camper, nu we weer buiten mogen. Lekker veilig in ons "kot op wielen", om in de Belgische ministeriële terminologie te blijven... 😜

Ik deel graag wat fotootjes van onze uitstapjes :

Aan de moezel


Op verschillende plaatsen tegengekomen,
beschilderde keitjes in een lijn gelegd,
langs een pad in een park...
Artistieke tijdsbesteding ten tijde Corona

Loeka en (een paar van) de zeven dwergen.
Sprookjesroute Duitsland

Zonsondergang aan de Rijn

Genieten en even alles laten 'rusten' !


Ik wens jullie allemaal een fijn weekend,
en ik ga weer een beetje verder met mijn blogronde :)

Groetjes, Gina


15 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje van jullie hondje Loeka! Heel leuk gedaan en deze zal ook best lang op de kast staan denk ik! Heerlijk die foto's van de vakantie. Heb daar ook zo'n zin in maar wij moeten nog even wachten helaas! Een fijn weekeind en groetjes, Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart met Loeka heb je voor je schoonmoeder gemaakt!...die krijgt vast een ere plaatsje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze superleuke kaart met Loeka in de hoofdrol krijgt vast een ereplaats bij je schoonmoeder! Wat fijn dat jullie er toch even op uit konden gaan met jullie "kot op wielen" Mooie foto's heb je gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supermooie kaart met Loeka in de hoofdrol.
    Dat kan niet anders of ze moet daar heel blij mee zijn.
    Ook deze zal wel heel lang op de kast blijven staan.

    Wat heb je leuke foto's gemaakt.
    Heel gezellig wat daar op te zien is.
    Toffe herinneringen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt dat je ook hiermee gaat deelnemen aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
      Succes !
      Groetjes,
      Carla

      Verwijderen
  5. Wat is je kaart met Loeka in de hoofdrol een plaatje (net als Loeka trouwens). Ik heb mijn foto op de trouwkaart door mijn schoonzoon op een laserprinter laten printen.
    Wat hebben jullie veel gezien op jullie vakantie.
    Prachtige foto's!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met Loeka, ik pas ook op het hondje van mijn dochter, hij heet ook Luca, al schrijf je het anders,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echt fotomodel is jullie Loeka. Leuk om hem in de spotlights te zetten op de kaart voor je schoonmoeder. Het is een mooi opgebouwde kaart in mooie kleuren, die krijgt vast een ereplaatsje. Leuke foto's van jullie uitstapje, lekker genieten hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kaart met Loeka, deze kaart zal ook wel lang op de kast blijven staan van je moeder. Mooie foto's van jullie camper trip ,lijkt mij heerlijk zo op vakantie gaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje met Loeks in de hoofdrol, leuk voor je moeders verjaardag.
    Ze is er zeker weten blij mee.
    Hele mooie vakantie foto’s Gina.
    Doe rustig aan met alles hoor.
    Liefs, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Gina, wat een mooie kaart voor je schoonmoeder. Ik las al eens dat ze zo gek is op Loeka. Leuk dat je weer zo'n mooie kaart met Loeka in de hoofdrol hebt gemaakt.
    En jullie vakantie ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awww cute card of Loeka and what a beautiful photos of your holiday.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ai wat is dit een scheet van een kaart Gina.
    Kan me zo voorstellen dat schoonmoeder heel errug blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your Loeka is such a cutie. He reminds me of my grandpup. That card is gorgeous. I am not going to be doing as much blogging as life is just getting to crazy, so from time to time I will post my cards on FaceBook. If you want send me a friend request.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi met het hondje erop. Ook leuke bloemetjes heb je erop gemaakt. Die zal weer lang op de kast blijven staan bij de jarige.
    Bedankt dat je weer meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen