Volgers

zondag 26 juli 2020

Gastdesigner bij KIC

Hallo blogmaatjes !

Vandaag een kaartje dat ik als gastdesigner mocht maken voor het Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.

En ik zie jullie nu al kijken... Heu? Vintage bij Gina? Haha. 't is toch wat ik zelf denk wanneer ik mijn kaartje zie ! LOL !

Opdracht is een bingo, die voor mij toch een hele uitdaging betekende.
Er zat altijd wel iets bij waar ik niet zo onmiddellijk mee werk.


Uiteindelijk ging ik voor het eerste rijtje :
Vintage - Cirkels - Bloemen


Ik heb wat stickers uit hele oude 3D-velletjes gebruikt ("vintage" hé 😋 ), zoals die met de tekst "So Happy" links onder van het plaatje, maar daar stond eigenlijk "So Happy Together" op. Zou goed gepast hebben bij het plaatje, maar de laatste letters waren achter het klokje verdwenen, en dat vond ik storend. Dus heb ik het bovenste klokje er af gehaald, een takje over de resterende letters, en het klokje opnieuw er boven op met 3D-tape.


Vintage is nog altijd niet mijn ding, nog steeds een grote uitdaging.
Ik ben dus benieuwd wat jullie ervan vinden.

***

Af en toe valt één van mijn kaartjes in de prijzen 😉
Zo kreeg ik vorige week twee superleuke mallen sets in de brievenbus van Marianne Design, die bovendien net op mijn wishlist beland waren. Was dat even een meevallertje 😁


Bij de Friendship Challenge won ik met de kerstman in de cirkels:

En het GDT plaatsje bij KIC won ik met deze cadeau enveloppe:


Groetjes, Gina


6 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje alles past ook zo fijn bij elkaar.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Gina, ik zou haast zeggen "maak er je ding maar van" hihi. Je gast-designer kaart is een plaatje, ik ben er weg van. Heel mooi zoals je alles combineerde en decoreerde.
    Gefeliciteerd met je toppertjes, altijd een feestje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet te zien dat dit zo'n uitdaging voor je was, Gina. Je hebt een schitterende GD kaart gemaakt.
    Proficiat met al die toppers!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjonge wat een schitterend kaartje heb je gemaakt! Zo ontzettend veel te zien, dat ziet er top uit!
    En leuk dat je in de prijzen bent gevallen. Gebeurt inderdaad af en toe. Sommige mensen vallen wekelijks in de prijzen, maar die doen ook aan heel veel challenges mee, dan is de kans ook groter. Daar moet je wel de tijd voor hebben! Geniet van de mooie mallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card style, is this a template or die....love this. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat vintage niet je ding is, heb je wel een mooie kaart gemaakt. Vind je dit dan wel leuk om te maken en ga je het vaker doen, of is het meer omdat het 'moest'? Je ben ook lekker in de prijzen gevallen, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen