Volgers

vrijdag 14 februari 2020

Valentijnsboekje

Hallo blogmaatjes !

Vandaag een lange post. Gewoon omdat ik veel fotootjes te tonen heb van het Valentijnsboekje dat ik heb gemaakt. Uiteraard met ons Loeka in de hoofdrol!


Dit is de eerste keer dat ik zo een fotoboekje maak.


Model van het boekje gebaseerd op een uitwerking door Janet Blaauw.




Hier en daar een labeltje verstopt...


Enkele mooie foto's van tijdens onze wandelingen


...en van een fotoshoot georganiseerd voor een goed doel.





 

SO SWEET ! 😍


Gemaakt met de ticketmal van Studiolight.

Ik had al eerder de gewoonte om met rechthoekige mallen toch een vierkant te stansen. Dus heb ik dit ook geprobeerd met de ticketmal.

Ik draai de langste kant van de mal tot en met de gaatjes door de Cuttlebug, maar dus niet helemaal er doorheen. Dan neem ik het half doorgedraaide papier uit de stans, Draai de stans en leg het papier er opnieuw in, waar normaal gezien het korte stukje zou moeten zitten. Alleen leg ik de grote kant van de stans daar nu en meet het zo uit dat er een vierkant stukje mee gestanst kan worden. Dus weer er op letten om niet hélemaal door de machine te draaien, want dat is mij ook één keer gelukt ! Haha!
Even puzzelen, en een paar keer mislukt om alle deeltjes precies gelijk te krijgen, maar vierkante tussenblaadjes vond ik mooier passen in mijn boekje.



Het boekje gesloten met een mooi lint onder de foto op de voorkant door
en losjes over de achterkant.


Dit boekje laat ik mee doen bij volgende challenges :


En nog een een mooie verrassing van mijn ventje ontvangen...


Groetjes, en nog een fijne Valentijnsavond!
Gina






13 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf fotoboekje heb je van Loeka gemaakt. Leuke foto's, ze lijkt zo uit een commercial te komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gina I love love love this and Loeka is sososososo cute, very photogenic, beautiful little pup...Monte would love to play.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gina,
    wat een ontzettend mooi en lief fotoboekje heb je gemaakt! Ik vind de foto's ook heel mooi. En je man is maar gek op je! Wat lief van hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...wat een prachtig fotoboekje heb je gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend boekje heb je gemaakt Gina....een mooie herinnering aan je lieve Loeka!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een mooi boekje met Loeka in de hoofdrol. Het is een echt fotomodel. Leuke details heb je gebruikt.
    Je bent lekker verwend door je lief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful! The little dog is so cute...
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and all the best!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend mooi albumpje heb je gemaakt van jullie kleine grote vriend. Ziet er prachtig uit met de ticket mal
    fijn dat je uitlegt hoe je de vierkant hebt gemaakt. Bedankt voor de tip.
    En wat een prachtig boeket bloemen heb je gekregen.Heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf boekje Gina, ik loop wat achter zie ik wel.
    Knap gemaakt met je schattige hondje in de hoofdrol.
    En dan die schitterende bloemen, lief van je ventje hoor.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superlief fotoboekje van Loeka! Dat heb je knap uit gevogeld met de ticketmal! Top.
    Wat een schitterend Valentijnsboeket heb je ontvangen.
    Bedankt voor je deelname bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ganz super gemacht. Danke für deine Teilnahme bei der Friendship Challenge.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable album!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig boekje heb je gemaakt, Gina.
    Dank je wel voor je deelname aan Scrapping4Fun
    Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen