Volgers

dinsdag 25 februari 2020

Ferre

Hallo blogmaatjes

Heuglijk nieuws! Ik heb er een achterneefje bijgekregen!

Deze keer langs mijn broer zijn kant. Héhé, ik dacht dat die nooit opa ging worden - LOL!





Ik had al kaartjes in mijn eigen voorraadje opzij gehouden en die heb ik nu 'gepimpt', eentje voor oma en opa, en eentje voor de trotse ouders natuurlijk.



Ik vond deze twee kaartjes wel bij elkaar passen.

En als ik dan toch bezig was met 'pimpen' heb ik ook nog een zwarte kader bewerkt met gildingwax. 


Het is een eerste probeersel geworden want eigenlijk heb ik de kleuren zilver, brons en jade gebruikt. Maar omdat ik eerst alles bijna in zilver had gezet, en pas daarna jade over de blaadjes, zie je het groen niet zo goed.

Weet ik voor een volgende keer dat ik eerst moet beslissen wat ik waar wil en niet over elkaar werk.

Maar ik vind de kader wel mooi(er) geworden.



Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk, een achterneefje erbij. Super leuke kaartjes ook en een erg mooi lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo’n klein neefje in de familie, bijzonder om je broer opa te zien worden niet Gina? Je hebt hele leuke lieve kaartjes gemaakt. En wat een mooi lijstje,je knappe hondje staat er mooi in te pronken. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk zo.n kleintje erbij in de familie...'
    En dat zijn leuke kaartjes zeg die je hebt gemaakt!!
    Prachtig lijstje Gina.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute cards for the new baby nephew...gorgeous puppy in the gorgeous frame.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat de familie weer groter is geworden met de kleine Ferre. Je hebt twee schattige kaarten gemaakt. Je fotolijst heeft ook een leuke metamorfose gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt Gina.
    En fotolijstje is ook heel erg mooi!
    Je vroeg hoe lang post erover doet om in Australie te komen.
    Dat is heel wisselend....soms tien dagen twee weken ongeveer....maar een pakketje kan gemakkelijk 4 weken of langer onderweg zijn. Onze dochter woont in Tasmanie.het eiland onder Australie....dus dat moet altijd nog een extra vlucht maken.
    Onze zoon woont in Melbourne Australie en dat gaat soms wel vlotter met pakketjes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee superleuke babykaartjes, je lijstje is heel mooi geworden
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke geboortekaartjes, Gina.
    En wat is dat kader mooi geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gina this baby card is just adorable. You make such wonderful cards. Great banners. That frame is gorgeous...your dog is too cute.

    BeantwoordenVerwijderen