Volgers

zondag 29 december 2019

Sending Love for Christmas


Hallo blogmaatjes !

Vandaag ben ik iets vroeger met mijn blogpost 😉 
Uiteraard heb ik dit kaartje gisterenavond ook nog afgewerkt.



Dag 5 : met de inspiratiefoto


De digi van het hondje geprint op een digitale achtergrond die ik nog op mijn computer vond en daarna ingekleurd met ProMarkers. Ik heb er een Rudolph-hondje van gemaakt met glossy accents op zijn rode neusje.

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina


6 opmerkingen:

  1. Wat een schatje zeg ......
    Helemaal leuk.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook leuk geworden Gina! Dat jij nog tijd hebt om te knutselen tijdens het verven!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Grappig deze hond en de neus en hartje doen het wel! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke Rudolph-hond op je mooie kaart Gina.
    Past perfect voor dag 5 van de Holiday Critter Chaos van Catch the Bug. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh cute little Christmas card! Thanks for joining in our Mega Christmas Challenge at Passion for Promarkers. Good luck and a Happy New Year! Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superrrrrr, really Great Christmas card. Thanks for joining us at Crafty Hazelnut Christmas Challenge

    Hugs
    Claudia
    DT Crafty Hazelnut Christmas Challenge

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen