Volgers

maandag 30 december 2019

Pinguin finish

Hallo  blogmaatjes !

Bedankt voor jullie trouwe bezoekjes ! Zelf heb ik het gevoel dat ik jullie een beetje verwaarloos...

Heb wel nog geprobeerd om een laatste kaartje te maken voor de Bugaboo Holiday Critter Chaos Challenge.





En alle kaartjes nog eens samen :



Sommigen onder jullie weten dat ik mijn "eindejaarsvakantie" probeer te vullen met onze woonkamer volledig in een nieuw kleurtje te zetten... Allemaal goed en wel, maar ik hoop dat ik vandaag toch mijn laatste "laag" heb gezet. De muren kregen na de primer, twee lagen 'ivoorbeige', het plafond 'leliewit'. Klinkt goed hé ?

Voelt momenteel wel niet zo goed, want denk dat mijn linkerschouder geblokkeerd zit, met boven mijn hoogte te werken. Maar de woonkamer ziet er écht wel goed uit, al zeg ik het zelf...

Morgenvoormiddag moet ik present staan aan de voordeur, want dan krijgen we vast héél veel "OudJaar-Nieuwjaars"zangers aan de deur met het zachte weer, we gokken op +120...

Groetjes, Gina


4 opmerkingen:

  1. Lovely creativity...Popping in to say Happy New year and thanks for being a great crafting on line friend.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart Gina! Fijn dat de woonkamer er mooi uit ziet en succes met je schouder.
    Een fijne jaarwisseling en voor 2020 veel geluk, gezondheid en creativiteit!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze laatste van je serie is heel leuk geworden Gina. Fijn dat je woonkamer nu een nieuw laagje heeft, en er weer mooi uitziet. Pas maar op met je pijnlijke schouder! Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke draai heb je gegeven aan het kleurenschema van de Holiday Critter Chaos, Gina. Superlief kaartje geworden.
    Fijn dat je woonkamer naar je zin geverfd is, al is het wel ten koste gegaan van je schouder.
    120 zangers aan de deur.....wat een apart begin van het nieuwe jaar.
    Gezellige jaarwisseling.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen