Volgers

donderdag 5 september 2019

52 Weeks - Week 36

Hallo blogmaatjes !

Een laatste kaartje dat ik had voorbereid voor mijn vakantie, hierna moet ik weer 'live' aan de slag - haha ! Dit keer met een Bestie'tje, ingekleurd met ProMarkers en afgewerkt met glitters.

Het was wel even spannend voor mijn Cuttlebug (en voor mij!) om die bovenste randmal uit twee lagen papier te krijgen.
 
En ook zo weer een kaartje klaar voor 52 Weeks en voor mijn voorraadje.

Dit kaartje laat ik ook mee doen bij volgende challenges :
Groetjes, Gina

15 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Gina. Leuke afbeelding en mooi gekleurd.
    Gelukkig hebben jij en de cuttlebug het overleefd..
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje met lieve afbeelding en prachtige mallen gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan die mal dubbel stansen! Ook Besti mooi ingekleurd in een leuke kleurcombinatie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met de leuke Bestie!
    Prachtige randjes gemaakt om je digi.
    Ik zou helemaal in de stress schieten,moet er niet aandenken. Mijn machine is 19 jaar oud!!Als die stuk gaat, oef :(
    Gelukkig ging bij jou alles goed!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beauty, Gina, en zo mooi gekleurd. Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart met die mooi ingekleurde Bestie. Mooie rand heb je ook aan de kaart Gina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk gedaan met je randje! Mooie kerstkaart!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig had je cuttlebug daarna ook even vakantie....kon hij even bijkomen!
    Je kaart is heel gaaf! Mooie Bestie en die basiskaart is heel mooi van vorm.
    Ben jij ook alweer bijna thuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kerstkaartje met deze mooie ingekleurde Bestie! Leuk dat je mee hebt gedaan bij 52 weeks to christmas!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart! Prachtig ingekleurd...

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje met zo'n heerlijke goede oude Kerst digi. Fijn dat je weer meedoet in onze challenge en hoop je graag een volgende keer weer te mogen begroeten.
    Lieve groet,
    Dorothy, coördinator The Dutch My Besties Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What an adorable card. Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So cute!
    Thanks so much for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen