Volgers

donderdag 4 april 2019

52 Weeks - Week 14

Hallo blogmaatjes !


Welkom Kristine en Annerieke ! Leuk dat jullie mijn blog gaan volgen! Annerieke, jou volg ik intussen al 😊 Kristine, jouw blog kan ik niet vinden. Dit lukt me misschien als je een reactie achter laat?

Het is donderdag, dus traditioneel probeer ik hier toch ook een kerstkaartjesdag van te maken. dus ook vandaag weer een kerstkaartje.

Dit kaartje heb ik gemaakt met een nieuwe grote mal uit de Action. Ik moet ze sowieso in twee keer door mijn Cuttlebug draaien, dus heb ik ze gelijk nog wat langer gemaakt om mijn 'normale' kaartformaat er uit te krijgen, maar dan met een speciaal randje dit keer.


Vooraan een vrolijk kerstmannetje
en binnenin een labeltje...




Met dit kaartje doe ik weer mee bij 52 Weeks!

Ik wens jullie nog een fijne donderdag! Groetjes, Gina

18 opmerkingen:

  1. Weer een erg leuke kerstkaart, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk model kaart heb je er van gemaakt!
    En heerlijk die grappig kerstman voorop.

    gezellig dat je hem laat zien deze week bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke kaart en een leuk model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart, en wat een tof idee, om die kaart langer te maken ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart heb je deze week weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kaartje en een mooi modelletje! Ik ken dat wel dat je stansen in twee keer door de cuttlebug moet doen! Lukt me niet altijd even goed!! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk model voor deze vrolijke kerstkaart Gina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke modelletje heb je ervan gemaakt leuk ook met de label aan de binnenkant.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart,leuk model heb je er van gemaakt, ook een gave binnenknat,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, zeker leuk dat we elkaar volgen! Mooie kaart heb je gemaakt Gina, goed idee om de stans iets te verlengen en dan dubbel te vouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, Gina, en wat een schattige kerstman is dat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk Gina !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geweldig mooi kerstkaartje Gina...leuk hoe je die stans hebt verwerkt..en die tag erin is ook een mooi detail...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kerstkaartje heb je gemaakt. Ja, die mallen zijn echt lang. Heb ik ook ontdekt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk modelletje heb je er op deze manier van gemaakt. Geinige kerstman!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat heb je leuk gedaan, door de mal te "verlengen". Mooi effect!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Too cute. Great die cuts. Awesome layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk gespeeld met je stans! mooie kaart!
    groetjes
    nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen