Volgers

maandag 11 februari 2019

Lieve konijntjes...

Hallo blogmaatjes !

Ik zie dat ik er een nieuwe volger bij heb ! Gerlinde, welkom op mijn blog ! Ik kom graag ook bij jou kijken, maar vond jouw blog nog niet terug.

Ik heb vandaag een labelkaart in elkaar geknutseld met de konijntjes van Eline. Boven en onderkant heb ik gestanst met twee verschillende borders en zo lijkt het eigenlijk wel op een groot label. Onderaan grote 3D-rozen en zo zitten mijn konijntjes in een rozentuin.

 
Gebruikte MD-materialen : konijntjes Eline's Bunny COL1354; randmallen Anja's Lace LR0201 en Anja's Vintage Decoration LR0269; tab en stempel uit Eline's Tab with tekst NL COL1314 ; hart CR1225 ; papier Pb7041 Eline Hello Sweet Baby en Pk9124 Pretty Papers blok - Rustic Wood
 
Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :
Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Je label ziet er prachtig uit met die verschillende mallen. Leuk dat hangende oor bij het ene konijn!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een is dit een super schattig label, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Gina.
    Gezellige dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lief Gina! Zo mooi gedaan met de rozen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige, elegante en lieve kaart met de konijntjes. Wauw, wat een verrassing is het mooie kerstlabel.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige kaart heb je gemaakt! Enig! En ik heb nog en vraag: bewaar je verjaardagspost of maak je de enveloppen open zodra je ze binnen krijgt??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig stel zo in de rozentuin. Heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk romantische kaartje geworden.
    Gezellig dat je mee doet met de Eline diertje challenge.
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your lovely card… Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck!
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful bunny card, love the background.
    Thank you soo much for taking part in our Scrapping4fun.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh this is so sweet...lovely for Valentine's day

    Thank you for joining us at the Crafty Friends challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief label met deze konijntjes! Mooi met dat hart erachter. Leuk dat je meedoet bij Crafty Friends en tot de volgende keer. Groetjes Ela DT

    BeantwoordenVerwijderen