Volgers

dinsdag 26 februari 2019

Beertjeskaart

Hallo blogmaatjes !

Wat vinden jullie van mijn berenkaartje?



Ik heb papiertjes uit één van mijn favoriete paperblocs van Marianne Design gebruikt. Met dit papier heb je eigenlijk al niet veel meer nodig om een leuke kaart te maken.

Verder heb ik geprobeerd om alleen maar met Marianne Design spulletjes te werken, want ik doe graag mee bij de candy van Rimmie!

Gebruikte materialen : paperbloc Eline's Crafty Patterns PB7054Border Stitch CR1250; Basic Square CR1332; Basic Oval CR1333; tekst Van harte gefeliciteerd LR0220 ; Petra's Small Ornament LR0319; hartje uit Tiny's Christmas Stocking CR1256; Enamel stickers - Green & Orange PL4502 en de beertjes uit knipvel Beary cute - vk9544

Dit kaartje laat ik ook nog mee doen bij volgende challenges :
Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart in een leuk model Gina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig zeg! Enige plaatjes van de beertjes en je model is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtige geworden Gina. Leuk model en lieve plaatjes heb je gebruikt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je berenkaart ziet er bereleuk uit.
    Mooi kaartmodelletje, mooie papiertjes en hele leuke beertjes.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een Bere-gezellige FEEST creatie! Mooi gemaakt en wat een ontzettend leuk model is dit!
    Dankjewel voor het meedoen met de FEEST challenge op mijn blog!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen