Volgers

donderdag 17 januari 2019

Kabouterkaart

Hallo blogmaatjes !

Vandaag een tweede kaartje, want ik mocht gastdesigner zijn bij Marianne Design.


Thema, een kabouterkaart.


Dat was wel even iets minder, want ik heb geen kabouters, geen kerstmannen die ik kon 'ombouwen' tot kabouters - hihi, en bovendien ook geen paddenstoelen tussen mijn malletjes. Tja...

Gelukkig is er Marleen met haar patroon van de paddenstoel! Zo had ik toch al een basis.


 
Ik heb er een easelkaartje mee gemaakt. Zo kreeg ik toch een beetje diepte in 'het donkere bos'.
 

En waar komen die kabouters dan vandaan? Een combi van de babydiertjes (lijfje, baardje, neusje) van Eline en de teckel (het mutsje)!

Gebruikte MD-materialen : teckel Eline's Dachshund COL1411; babydiertjes Eline's Baby Animals COL1422; varen Tiny's Ferns LR0403; dennenboom Pine Tree LR0379; schoorsteen uit Pocket Card & marks COL1389(is eigenlijk het pijltje); GrassLR0204

Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. Ondanks zo weinig geschikte materialen vind ik dat je deze toch nog heel mooi in elkaar hebt gestoken.
    Het is een vrolijke kaart geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een knappe gnomes heb jij gemaakt, Gina! Toppie. Prachtig kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,Gina.Je hebt leuke gnomes gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er iets prachtigs van gemaakt Gina! Heel goed gevonden je eigen kabouters!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke creatie Gina!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Gina, dat noem ik nou inventief en creatief! Ontzettend leuke kaboutertjes heb je gemaakt. Slim om het zo te doen. Zoiets zal ik waarschijnlijk ook moeten doen, want ik heb ze ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gina, you have some wonderful die cuts - wow!!! Your card is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend creatief opgelost Gina, en wat zijn het leuke kabouters geworden TOP!!!
    schattig kaartje zo leuk met die vrolijke paddenstoel midden in het bos.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt super hoe je van een teckel en andere diertjes zomaar kabouters kan boetseren! Heel leuk kaartje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen