Volgers

vrijdag 4 januari 2019

Bloemen

Hallo blogmaatjes !

Bij het Marianne Design Blog liep een challenge met als thema "bloemenpracht". Een boeket bloemen op een kaart, lukt me niet zo goed, dus zocht ik een andere manier om toch de bloemen in de hoofdrol te krijgen. Wat zitten googglen en dan uiteindelijk dit ideetje gevonden:


Ik heb er een beterschapskaartje van gemaakt, want dan doet een bloemetje eens zo goed toch? Als extraatje heb ik er nog een lintje omheen gedaan en dit dan ook weer versierd met een extra bloemetje. Het dicht gevouwen kaartje is 10x10 cm.






Gebruikte MD-materialen : bloemen Anja's Flower set LR0472 en kleine bloemen op het lint Bouquet CR1210; tekst Van harte beterschap LR0220; design papier Don & Daisy PK9107; vlinders Tiny's butterflies 2 LR0357; blaadjes uit CR1248 en CR1249; Enamel stickers PL4502 green

Ik laat mijn kaartje mee doen bij :

Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje met al die bloemen. Daar knapt iemand die ziek is zeker van op!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en fleurige kaart Gina. Leuk model en ook hier kun je van bloemenpracht spreken hoor. Ook in gesloten toestand met het band erom is het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so beautiful, thanks for entering at Allsorts Challenge, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk gedaan Gina!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind je kaart bijzonder mooi gemaakt!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk Gina! Dat heb je tof gemaakt! Bloemkooltante is en zelf bedacht woord. Het is en tante die niet je echte tante is, maar wie tegen je wel tante zegt. Dus niet een meter. Kan de moeder van je vriendin zijn, of een vriendin van je familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi beterschaps kaartje Gina, zo een gaaf modelletje en schitterende bloemen erop...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk beterschapskaartje Gina, mooi gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen