Volgers

zaterdag 18 augustus 2018

Kinderkaartje

Hallo blogmaatjes !

Ik zag de herinnering van Marianne Design Challenge Blog- thema "Kinderkaart" passeren en ik dacht, waarom niet? Ik heb al een kindje op het oog die een derde verjaardag tegemoet gaat...
en ik heb hierbij de sketch van Cheerful Sketches gebruikt!



Hierbij de gebruikte MD-materialen : papier Paperbloc PB7054; rand LR0201; ballon en bloemetje uit CR1433; eendje COL1428 Eline's duck family; stempels CS0985 en CS0987; enemaldots PL4502 en (een oudje) Party Fun Stamps 0004 schildpadje ingekleurd met ProMarkers.

De bloemetjes zijn gemaakt met het hartje van de narcis uit CR1433. De bloemblaadjes lijken ook op hartjes en dus heb ik dit geaccentueerd met extra kleine hartjes.

Dit kaartje laat ik mee doen met volgende challenges :
Groetjes en nog een fijn weekend verder ! Gina

17 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, Gina!
    Als DT-lid van Cheerful Sketches wil je hartelijk danken voor het meedoen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een superleuke kaart Gina! Dank je wel voor het meedoen met de Challenge!Succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kinderkaartje Gina, leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een mooi lief kaartje.
    Prachtig gemaakt Gina.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitvoering Gina.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Gina, het modelletje is wel favoriet bij jou, maar hij is dan ook erg leuk! Tof om voorop met een sketch te werken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gina, wat en enig kaartje heb je gemaakt! Dit stempeltje heb ik ook en nog maar zo weinig gebruikt... Ook het model is weer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. p.s. bij jou durf ik nu weer enig te schrijven, maar ik let wel extra op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gina, that is adorable for a little one. That turtle is so sweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke verjaardagskaart Gina!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Gina, sorry not been around on yur blog for a while, have had a few hospital visits and all, but I love visiting and this is gorgeous...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje en wat een leuke teksten! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous card . Thank you for joining us at I♥Promarkers challenge good luck Ginny DT forI ♥promarkers
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaaagh wat is dit superleuk zeg.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen