Volgers

dinsdag 21 augustus 2018

Jarig!

Hallo blogmaatjes !

Een kaartje dat ik al een tijdje geleden heb gemaakt, maar nog niet getoond. De jarige heeft het intussen ontvangen.

Zwart gecombineerd met grijsblauw en dan de roze bloem erbij. Leek mij mooi te combineren.

Wat vinden jullie ervan?





en de binnenkant:



Bloem is in 3D opgebouwd (boekje van DécoTime, vermoed ik), blaadjesstans uit de Action, kartelrandje van onze vriend Ali. Het designpapier (ook Action) uitgestanst met dotjes vierkant (Crealies) - het gekartelde vierkant binnenin heb ik ook gevonden in de Action. Het is al een tijdje geleden dat ik in de Action was, maar de laatste paar keren vond ik er niet veel meer aan (voor mij) bruikbare hobbyspullen. Jammer. Felicitatiestempels van Marianne Design en het bordertje waar ik op heb gestempeld van MFT. En zo zie je maar dat dit weer een allegaartje aan spulletjes was.

Even kijken waar dit kaartje aan kan meedoen:

Groetjes, Gina

15 opmerkingen:

  1. Beautiful Gina, love the prettyness of this card..hugs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en zeker een mooie kleuren combinatie! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En daar is weer het leuke "Gina" modelletje. Het is weer een prachtige kaart geworden. En op deze manier kun je toch met een vierkante sketch meedoen. Moet ik ook eens onthouden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card, thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Gina!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your lovely card… Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck!
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prahtige kaart, Gina.
    Dank je wel voor je deelname aan Scrapping4fun
    RenateDT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great cart. Love all the pretty elements.
    Thank you for playing with Scrapping4fun.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun.
    Priya DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo liebe Gina,

    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sie gefällen mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge.
    Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. you have created a beautiful card. Good luck to you.Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen