Volgers

vrijdag 25 maart 2016

Snoesje op zijn vlot

Hallo allemaal !

Na technische panne, ben ik terug aan de freubel geraakt. Mijn stansmachine had het begeven en nu heb ik mij een Double Delight aangeschaft. Louter en alleen omdat ik maar één winkel in mijn buurt heb waar ik zoiets al vind. Het 'double delight'-gevoel is er bij mij nog wel niet bij...

Ik was hem eigenlijk gisterenmiddag al tijdens mijn middagpauze gaan kopen. Kom er 's avonds mee thuis. Wil hem in elkaar steken en zie al direct dat de stang waar de draaihendel op moet los zit. Dat is wel het bijzonderste stuk aan een stansmachine hé ! Dus vanmorgen speciaal terug moeten rijden naar de winkel! Heb uiteraard een nieuwe mee gekregen. Maar ik was toch niet al te happy...

De machine is ten eerste vele duurder dan mijn Double Do, waar ik overigens heel tevreden mee was. Ik heb hem nu vandaag gebruikt en hij doet het niet zo goed als mijn DD. Maar het gaat wel. Draaien doet hij vlotjes, maar hij heeft moeite met de platen mee te nemen. En de embossingmat schuift tussen de platen uit bij het draaien... 't Zal wel wennen zijn zekers !

Alleszins bedankt voor jullie tips en bemerkingen. Uiteraard is er nog niet echt ervaring met de Double Delight vermits hij pas op de markt is.  Zal ik jullie testkonijntje zijn dit Paasweekend :) !

Ik lees dat verschillende onder jullie toch een tweede machine staan hebben. Dat lijkt mij misschien toch niet zo'n slecht idee na deze ervaring. Nu eens eentje in promotie vinden... want zonder machine voor het verlengde weekend zag ik al niet zitten :) :)

Nu gedaan met zeuren... hier is mijn kaartje :


Het is een kaartje met een Snoesje geworden. Papier, stansen, plaatje... alles is van Marianne Design.

Met dit kaartje doe ik mee bij de Challenge van Marianne Design Kreadivas #20 thema mannenkaart.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Groetjes, Gina

17 opmerkingen:

  1. Wat een prZchtige snoezige kaart Gina. Leuk met de pluimen gecombineerrd super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Gina! Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met deze nieuwe machine.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer kunt freubelen, het is een mooi kaartje geworden!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat goed dat je weer aan de slag kunt.. ik hoop dat deze machine je snel eigen is.. je kaart is top!. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer kunt snijden en embossen. Ik hoop voor je dat de nieuwe machine nog naar je zin gaat werken.
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pracht van een kaart heb je gemaakt Gona - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk gaat het wennen met je nieuwe stansmachine Gina...ondanks de moeilijke start ...
    Je kaartje is weer prachtig...wat een stoer snoesje op zij vlot...leuk mannenkaartje gemaakt...

    groetjes en hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg. Dat ziet er fantastisch uit. Leuk om dat snoesje te combineren met de rietpluimen en de jonge zwaantjes. Erg origineel zo.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat een gedoe! Gelukkig kan je wel weer lekker stansen en embossen ;) Ik heb een stansmachine. Wat doen mensen met twee hihi :p Super leuke en stoere kaart Gina!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bah balen dat je de dag erna nog eens terug moest. Ik ben erg benieuwd hoe je nieuwe apparaat gaat bevallen.
    Wat een leuke kaart heb je met Snoesje op het vlot gemaakt. Mooi die rietpluimen en de kleine zwaantjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart Gina, tof met het riet erbij!
    Hopelijk valt de nieuwe stansmachine uiteindelijk toch mee!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaah...wat een lief kaartje heb je gemaakt, Gina. Erg mooi geworden.
    En hopelijk ben je snel gewend aan je nieuwe machine!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je gemaakt Gina! Wat een pech kan je hebben he met je machine....we kunnen hem echt niet meer missen! hopelijk wen je snel aan de nieuwe.
    Groetjes en een fijn paasweekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig leuke kaart Gina. Fijne paasdagen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, Gina. Jammer dat je nog niet kan wennen aan je nieuwe machine. Hopelijk gaat het gauw beter
    Fijne paasdagen. Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Gina,eine super schöner Sketch ,die Gestaltung ist mal wieder vom feinsten ,alles in allem ein Genuß für die Augen!Vielen ,lieben Dank für deine Teilnahme bei der MD Kreadivas challenge in diesem Monat!
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen