Volgers

maandag 14 maart 2016

Froggy love

Hallo allemaal !

nog snel snel een kaartje plaatsen voor de challenge bij het Duitse Bestie blog! Ik had dit kaartje gisterenavond nog gemaakt, maar het was te donker voor een goede foto. Dus nu snel een foto kunnen nemen. Ik vond deze kikker van de Besties. Nogal een aparte figuur... Maar met haar hartjesballon vond ik haar perfect passen in het thema 'Valentines Tag'.


Mijn derde bijdrage voor de challenge http://artesaniasmyfavorites.blogspot.be/2016/02/challenge-24-alles-geht-mit-my-besties_15.html.

Kikkertje ook weer ingekleurd met Derwent potloden. Stansen zijn van Marianne Design. Papier Décotime, deed mij eigenlijk aan golfjes op het water denken... Enkele plakparels en de tekst komt uit een stickervel eveneens van Décotime.

Ben zeer benieuwd naar jullie reacties ! Groetjes, Gina

6 opmerkingen:

  1. Hihi die kikker is echt een apart figuur maar inderdaad leuk voor een Valentijnskaart :) Mooie kaart Gina en een prachtige bloem!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gekke kikker, maar heel leuk in combinatie met de nieuwe malletjes van MD!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk, mooi met die lelie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Gina....ik vind de bloem ontzettend GAAF!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart met een vrolijke kikker!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt lekker geknutseld dit weekend. Toch wel een leuke kikker op deze manier, wat een prachtige stansen heb je erbij gebruikt.
    Je lentekaart is lekker vrolijk, ik kan ook niet wachten tot de lente begint
    Je roze kerstkaart is heel erg mooi geworden, lief plaatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen