Volgers

zondag 6 september 2015

Wij zijn terug...

... van weggeweest...

Wij zijn er op uitgetrokken met ons campertje. Drie weken aan zee geweest... aan de Atlantische kust, Vendée / Aquitaine...van Equihen Plage tot Capbreton. Van 20-25°C naar 35°C en terug naar... ?? 18°C ?? Tja..., niks aan te doen...

We hebben weer heel veel gezien. Een paar mooie nieuwe camperplaatsen ontdekt. Massa's foto's genomen, die nu weer hun weg moeten vinden naar een aantal scraps... Een jarenplan dat ik nog steeds koester :)

Nauwelijks internetconnectie onderweg, dus ik was wel benieuwd naar al het blognieuws... Ik heb twee dagen nodig gehad om al die mooie creaties op jullie blogs te bekijken ! Wauw! Zag er allemaal super uit!

Uiteraard ook even uitgezocht welke challenges er nog lopen :)
Eentje viel alvast in het oog... bij Marianne Design Kreadivas loopt challenge #13 - thema "Urlaub"
Tja... dat kan niet missen, na onze vakantie :)

Ik heb zelf een kaartje ontworpen van ons campertje. Ik wou het zo getrouw mogelijk nabootsen. Geen designpapier, want campertjes zijn overwegend wit :) Toch wat decoratie aangebracht om aan de MD-wedstrijd te kunnen meedoen...

Dit is de kaart:

 
Gebruikte materialen: 3dHm039 Knipvel reizen; vogeltje uit Lr0204 Creatable Grass. De postzegel uit Col1337 Eline's envelope heb ik kunnen gebruiken als raampje. De sierstrippen op de zijkant heb ik in bloempjes gemaakt met Cr1323 Craftable Punch die - Flowers

En omdat het thema bij de challenge van Marianne Design Divas 'Alles mag' is, wil ik dit kaartje ook hier laten mee doen! Je weet maar nooit ;)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. De camper heb je mooi nagemaakt! Of het 'zelfportret' klopt weet ik natuurlijk niet, maar ik vind het fantastisch leuk gemaakt!
    Leuk dat jullie een mooie vakantie gehad hebben!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad Gina...mooi je camper kaartje ...heel leuk idee....KNAP gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele gave kaart!
    Heel origineel.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supertolle Karte in einer fantastischen Form sehr originell!Sehr hübsche ,schön gestaltete Karte ,vielen Dank das du diese schöne Karte bei der Mariannne Kreadiva´s challenge zeigst ,wir freuen uns sehr darüber und wünsche dir viel Glück.
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf dat je jullie camper hebt nagemaakt! Het ziet er leuk uit.
    Gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. a fabulous card, and thank you for sharing with Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen