Volgers

dinsdag 8 september 2015

Vintage in pink

Nou ja... ik weet niet of dit echt vintage is... ? Het is alleszins een kaartje met veel tierlantijntjes geworden :)

Bedoeling was een meisjes of dameskaart te maken, en daarbij ook kant te gebruiken. Nu ik heb sowieso niet veel kant in mijn collectie. Het valt mij bij deze op dat ik daar eigenlijk niet veel mee werk... In mijn strik zit ook wat kant, dus dat kan ook wel tellen. Haha!

Bij Sc@p-Cards Challenge #75 willen ze alleszins een kaart zien met wat VROUWELIJKS en met KANT...

Dit is het geworden:


Het houten vogelkooitje heb ik met gesso wit gemaakt. Het dessinpapier komt uit een blokje van Avec, Diecut Pad, Colours Unlimited met glitteraccenten. Die zie je niet zo goed op de foto...


Opvallend hoe lichtinval de foto kan verkleuren...

Vlinder en meisjessilhouet zijn van Marianne Design.  Kooitje en klokje komen van de Action. Strik van de Wibra en het kanten lintje komt van Boekenvoordeel. Zo vind je overal wel wat :)

Groetjes, Gina

6 opmerkingen:

  1. Op de tweede foto zie je mooie warme kleuren en de glitters...en ja met teveel licht valt de kleur weg, het is altijd moeilijk een goede foto te maken hè! Je bent nog hartstikke op tijd omje kaartje te linken en ik vind het allemaal heel mooi gecombineerd en dat allemaal uit verschillende winkels, haha Zowiezo ga ik je volgen en natuurlijk dankjewel voor je prachtige inzending bij Scr@p-Cards Challenge
    Groetjes van Gerie en DT lid SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gina heel mooi kaartje! Het DP is prachtig en het klokje en de vogelkooi staan er heel leuk bij! Het kant is heel mooi en de kaart is super vrouwelijk :) Ik heb ook helemaal geen kant hihi. Ik heb het op mijn verlanglijstje staan :p
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoveel kleine detailtjes op je vrouwelijke kaartje! Heel mooi Gina!
    leuk ook hoe je het meisje een ketting gegeven hebt en bloemetjes in haar haar!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk is deze roze vintagekaart Gina... mooie accentjes erop SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a pretty card Gina, lots of fabulous details.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen