Volgers

maandag 12 augustus 2024

Reminder bij de My Besties Dutch Girls

Hallo blogmaatjes!

We zijn er weer klaar voor... 

Er is een nieuwe challenge van start gegaan bij de My Besties Dutch Girls en dit is mijn eerste reminderkaartje.

Nee, nee, nee, dit prachtige kleurwerk is niet van mij.

The My Besties hebben ook 'pre-coloured' digi die je kan downloaden (en dus winnen 😜)

Het enige wat ik heb gedaan, is er wat glinsteraccentjes ingebracht, op het haar, de ogen. Niet echt te zien op de foto echter.



Komen jullie mee doen met onze challenge?


Ik laat mijn kaartje meedoen bij volgende challenges:

Groetjes, Gina

Groetjes, Gina



3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten..... zou toch geweldig zijn als we zo konden kleuren 😉.

    Heb je trouwens gezien dat je 1 van de winnaars bent van de Juli challenge bij Kleuren met Potloden?
    Het zou jammer zijn als je deze prijs ook zou mislopen; in juni was je in de redraw van de Mei challenge ook winnaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie meid staat er op je kaart.
    Leuk kaartje.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'Alles Mag' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super sweet image and I love the design. Thanks for playing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen