Volgers

donderdag 15 december 2022

52 Weeks - Week 50

Hallo blogmaatjes !

oef ! Ik dacht dat ik mijn kaart al had verstuurd zonder er eerst een foto van te nemen 😂

Want deze kaart had ik voorzien om vandaag op het blog te verschijnen. 

Maar heb het alweer een paar weken erg druk met het werk en gisterenavond had ik nog geen blogpost klaargezet. Dus snel, snel...



Toch weer een kaartje voor deze kerstkaartjesdonderdag bij 52 Weeks!

Het lukt me nauwelijks om langs te komen, of met veel vertraging. Maar ik doe mijn best. Beter laat, dan niet ! 

Ik wens jullie alvast een fijne donderdag,

Groetjes, Gina

18 opmerkingen:

  1. heel leuk dit echte kerstkaartje...rustig aan wij wachten wel hoor.
    Gezellig dat je vandaag meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk dp en plaatje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Gina.
    Leuke sketch.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog een mooie kerstkaart.
    Een mooi plaatje zit er in verwerkt en de mooie bloem is een heel leuk detail.
    Bedankt voor het mooie kerstkaartje met gehaakt vriendje er op.
    Gisteren is die bij mij toegekomen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met het mooi ingekaderde plaatje en bloem. Veel succes met de drukte op je werk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige kerstkaart Gina!!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Gina....wat heb je een prachtig plaatje gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kerstkaart Gina en doe maar rustig aan hoor. Soms is het nu een maal tijd voor andere zaken.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had vanmorgen al geregeerd op je kaart, die zit dan denk ik in de spam! Nu ben ik hier om je te bedanken voor je leuke kerstkaartje, net uit mijn brievenbus gehaald.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt weer een leuke kaart gemaakt deze week ondanks tijdgebrek.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met dat toffe plaatje. Loop jezelf niet voorbij hoor. Daar heb je ook niets aan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met leuk plaatje en mooie poinsettia.
    Hartelijk bedankt voor de leuke kerstkaart die ik van je kreeg. Hij is gisteren aangekomen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is heel leuk! Ik kwam er net achter dat ik ook van ene kaart vergeten ben een foto te maken! Dom... En dank je voor je kaartje. Hij kwam gisteren met de post!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een gezellig en leuk kaartje werd het zo ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk weer !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kerstkaart Gina!
    Fijn weekend
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen