Volgers

donderdag 11 augustus 2022

52 Weeks - Week 32

Hallo blogmaatjes !

Hier ben ik met een wekelijks kerstkaartje voor 52 Weeks. Ik hoop dat ik het ga kunnen linken, want ik ben weer onderweg 😉 Bij jullie langskomen zal er misschien weer bij moeten inboeten, want op mijn gsm lukt me dat niet goed. Sorry!

Ik ga nog even verder met de Polar Beertjes. 

Gestart met een goudkleurige basiskaart uit een kaartensetje van bij de Action. Verder gemat op kraft. Deze keer enkel opgesierd met hertjes.


Groetjes, Gina

16 opmerkingen:

  1. Geen idee of de beer en de rendieren in het echt ergens bij mekaar in de buurt wonen, maar in blog land zeker wel.
    Toffe kaart.
    Geniet van je vakantie!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart Gina. Het beertje blijft een lieverd.
    Geniet van je vakantie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart met het leuke beertje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart, tof zoals de rendiertjes bij de tekst staan. Veel plezier onderweg!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, die polar beertjes zijn zo schattig ! Ik heb ook zo'n last om te reageren via de GSM, ik begrijp er niets van, dat ging steeds zo vlot en nu wil het niet meer lukken.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met dit mooie plaatje. Verl plezier onderweg. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIGE kerstkaart Gina.....en die ijsbeer heeft een LEUKE muts op.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met rendieren en het leuke ijsbeertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met beertje en de mooie elanden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kerstkaartje en ik blijf de ijsbeertje erg schattig vinden.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje is het! Die ijsbeertjes blijven schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief kaartje Gina.
    Gezellig dat je vandaag erbij bent met een kerstkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje met de leuke ijsbeer leuk in combinatie met de hertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen