Volgers

donderdag 21 juli 2022

Reminder bij Cheerful Sketches

Hallo blogmaatjes ! 

Hier ben ik nog eens met een tweede post vandaag, want het is ook tijd voor een laatste reminderkaartje bij onze challenge van Cheerful Sketches. 

Ik mocht aan de slag gaan met deze digi van Sheepski Design, Big Heart Image

Ik heb er een babykaartje mee gemaakt. Digi ingekleurd met potloden.




Het is een soort schuif-easelkaartje geworden. 



En dit is de sketch :

Zoals je kan zien, mag je de sketch ook draaien. Ik zie jullie graag terug bij onze challenge!
Jullie hebben nog een week de tijd ! 

Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je volgens de schets gemaskt..groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke schuifkaart heb je met de schets gemaakt, Gina!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig schuifkaartje!
    Mooie papiertjes en mooie ingekleurde digi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dat je er een pop-up gedeelte van gemaakt hebt!
    Heel creatief vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke schuifkaart met deze mooie zachte kleurtjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke stempel leuk verwerkt met het leuke dp op de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een ontzettend leuk kaartje voor de reminder.
    Tof dit modelletje en een mooi stempeltje er in verwerkt.
    Knap gemaakt Gina.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is wel een hele leuke uitwerking van de sketch, heel leuk gedaan, bedankt voor je deelname aan onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is such a fun card for a new baby. Can be adapted for firl also and even the bear could be used for any occasion. I love the interactive element and the soft colours used. Thank you so much for sharing and for taking part in the Polkadoodles Digi Choosday challenge happy crafting! Melx

    BeantwoordenVerwijderen