Volgers

maandag 24 januari 2022

Snoesje

Hallo blogmaatjes !

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de sketch bij Carlin's Kaartenparadijs. Naast een sketch willen ze ook nog dames accesoires terugzien.

Ik koos voor dit Snoesje met haar mooie grote hoed.

Dit plaatje komt uit een oud knipvel van Marianne Design. 




Normaal is er bij dit plaatje een cirkel met oranjetinten, maar dit vond ik niet zo passen bij het designpapier dat ik wilde gebruiken. Dus het Snoesje uit het originele plaatje geknipt en opnieuw opgebouwd in 3D met een lichtroze cirkel.


En de sketch :


In hetzelfde knipvel zit ook nog een ander plaatje van hetzelfde Snoesje, maar dan van achteren gezien. Dit heb ik aan de binnenkant verwerkt. 


Hier zie je vanwaar het originele oranje komt 😊


Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Groetjes, Gina


17 opmerkingen:

  1. Leuke voorjaarskaart met de tulpen Gina.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de schets, Gina. Prachtig zoals Snoesje op de binnenkant met haar bos bloemen wegloopt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met snoesje en al die tulpen! En heel verrassend nog een snoesje aan de binnenkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superleuk is dit en die Snoesjes zijn en blijven toch enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel Leuk!. Snoesjes ze blijven mooi. Je hebt een erg leuke kaart mee gemaskt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En het is ook met recht een snoesje, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echt snoesje dit mooie kaartje. Leuk detail om de binnenkant ook te versieren.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi snoesjes kaart en wat een leuke binnenkant.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gina je snoezig kaartje ziet er prachtig uit.
    Heel leuk in de schets verwerkt en het idee aan de binnenkant is net of ze komt vooraan door een raampje kijken.
    Ik vind dit tof gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Ik laat je even weten dat Zusto te vinden is in Colruyt, Okay en Albert Hein. Misschien ook nog elders, dat weet ik niet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoezig kaartje heb je gemaakt.
    En zo leuk hoe je de binnenkant ook hebt versierd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat heb je mooi gemaakt met het lieve Snoesje, zo uitgeknipt past het perfect bij het papier en grappig om de leuke binnenkant te zien,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een dot van een kaart Gina...... Snoesjes blíjven leuk vind ik!
    Dankjewel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen